nedelja, 10. november 2019

7.leto MŠPU - 9. naloga - lesena ograja

Zadnja učna ura in verjetno ne zadnja domača naloga, malo sem še v zaostanko.Mogoče bom katero nalogo tudi preskočila:)  - bo pa zato kakšna  poprava:)).
Upam, da bom razred vseeno izdelala, saj bi bila zelo rada vaša sošolka tudi v osmem razredu. Bile ste odlične sošolke in imele smo najboljši učiteljici. Hvala vama za ves trud, ki sta ga vložili v pripravo in hvala za vse vspodbudne besede. 

Pri tej učni uri  me je ograja povsem očarala in odločila sem se, da bo tak "plot" tudi pri meni:))))
Ograj sicer ne maram, ampak ta se že rahlo podira in dovoljuje vsem, da ga preplezajo ali se mu kako drugače izmuznejo:)

Naredila sem dve. Prva je bila narejena takoj po tem, ko sem prišla iz Tinine predstavitvene delavnice v Ljubljani. Ostalo mi je še nekaj "dilc" iz prejšnih projektov in tako je nastala še dokaj trdna ograja, okrašena z božično zvezdo in nad njo se je navduševala tudi drobna ptička.


Pri drugi sem skušala bolj natančno slediti videu, ki nam ga je Tina pripravila. Ograja je že malo bolj uboga, ima pa  božično zvezdo. Mali zvedavi mucek pa ima toliko prostora, da lahko pokuka na sosednje dvorišče.
Na obeh je že tudi zapadel sneg, tako kot po naših vrhovih . Skoraj smo že v objemu zime.



Nalogo sem odložila na poličko v 7. razredu MŠPU

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para  lepim v galerijo za mesec November 2019  
 
Zaradi  uporabljene šablone božične zvezde se potegujem za pomladno kolekcijo 2020

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in lep pozdrav,
Andreja V.

10 komentarjev:

  1. Pridna si in ne vidim razloga, da ne bi izdelala razreda, ko pa tako pridno delaš naloge. Pa še šolski končni izlet si organizirala 😜

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna, sploh dodane živalice so mi zelo všeč. Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Splača se potruditi in izdelati razred. Tako zaradi učiteljic, kot tudi sošolk. :-) Pridno delaš naloge in tale z ograjo je fantastična. Tako ptiček kot mucek sta super lušna dodatka. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridna učenka, si že pri zadnji domači nalogi. Krasni ograji, sploh tista mi je všeč, kjer mucek kuka skoznjo...
    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je všeč kako si umestila ptička in muco. Čudovita objava in krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Se vidi, da si pridno hodila v šolo in sledila navodilom učiteljic.
    Zelo lepo ograjo si naredila. Zdaj se male živalce lahko lovijo okoli nje 😉

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ti gre od rok ta plot in kako spretno si skrila muco. Krasno. Nič ne skrbi, kolikor jaz vem, bodo vsa spričevala uspešna. Tako sem slišala :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja res pridno delaš domače naloge. Druga z mucem je TOP :)! Jaz pa sem sedel an ušesih, ko je Tina povedala rok in sem hitel akot strela - danes pa ugotovim, da imam še mesec dni časa :(.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pohvala tudi z moje strani, ki imam letos kar slabo vest, a bom vse nadoknadila. Tudi ta tvoja voščilnica z leseno ograjo, rožico in mucko je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, take učenke bi si želel VSAK učitelj!!! Obe voščilnici sta mi vrhunski, pa še mucek me je navdušil!

    OdgovoriIzbriši