sreda, 6. november 2019

7.leto MŠPU - 4. naloga - izdelava okraska

Današnjo naloga nam je dala Vladka, ki nam je prikazala izdelavo obeskov na pisanem ozadju. 

Sama ne uporabljam alkoholnih inkov, zato sem obesek velike snežinke izdelala na zeleni osnovi in jo toplotno embosirala z zlatim prahom. To sem naredila 2x, za sprednjo in zadnjo stran, vmes še 2x izrezala snežinko, da sem dobila debelino, med obe strani pa sem vstavila pavs papir.  




Izdelek odlagam na poličko v 7. razredu MŠPU.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, lepim  v galerijo za mesec November 2019

Zaradi uporabljene šablone snežinke, se potegujem  za pomladno kolekcijo 2020

Hvala za postanek na mojem Cvetočem travniku in lep pozdrav,
Andreja V.

6 komentarjev:

  1. Zelo lepa. Kombinacija s pausom, čisto drug efekt.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, čudovita je....zlato na zelenem moram zdaj pa tudi jaz poskusiti!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna ideja s paus papirjem vmes, to si bo treba zapomnit :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasna snežinka! Super efekt si dobila s pavs papirjem.
    Grem k naslednji tvoji domači nalogi.... :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito izpade na zelenem ozadju - si bo potrebno zapomniti ;).

    OdgovoriIzbriši