ponedeljek, 15. julij 2019

Za morskega "volka"

Za rep lovim izziv v Craft-alnici, kjer v 239. izzivu želijo videti mornarski stil.

Čisto svežega izdelka nimam, sem pa v začetku junija naredila voščilnico za 80-letnega ljubitelja jadrnic in bivšega mornarja. Na voščilnici ni bilo ne letnice in ne imena, ker tega niso želeli. Navodila so bila - čim bolj preprosta.
Kaj veliko o izdelavo te voščilnice nimam povedati, kakšne hude umetnosti ni in slika pove vse.


Izdelek prijavljam na #239.izziv v Craft-alnici - mornarski stil.

Zaradi uporabljenega enega samega izdelka Najlepšega para; napis  - izdelek prijavljam tudi v galerijo za mesec Julij 2019.

Hvala, ker si obiskala tudi "morski del" Cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.

7 komentarjev:

  1. Tole pa je čisto taprava in primerna pozornost za morskega volka. Lepo si jo sestavila. Jadrnica mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Preprosta, a čudovita. Super ozadje za jadrnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res prava možato morska voščilnica! Zelo mi je všeč. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje barve - čisto drugače morska, kot so ponavadi. Vse mi je všeč draga Andreja - barve, plasti, postavitev, jadrnica v ospredju ... Zelo, zelo sem navdušena - si navdih našla na morju?!
    En velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je. Zelo lepe barve in postavitev.

    OdgovoriIzbriši