sobota, 27. julij 2019

240.izziv Craft-alnice

Tokratni 240.izziv v Craft-alnici je barvni in sicer bela-ciklama in zelena.

Izbrala sem Sizzix-ov cvet, ki sem ga položila na dvignjen šesterokotnik, ki ima za podlago bel kvadrat, pod njim pa  barvni, ki je izrezan s kvadratom z valovitimi robovi,
dodana sta še napis in perlice. 


Zaradi uporabljenih predpisanih barv, izdelek prijavljam v Craf-alnico , na 240. izziv.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para; kvadrat z valovitimi robovi in napis, izdelek prijavljam tudi v galerijo za mesec Julij 2019.

Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku in lep pozdrav, 
Andreja V.

7 komentarjev:

  1. Daleč od tega,da bi bilo vseeno v kakšnem tonu je nekaj narejeno. Ti si barve ujela v nulo. Čudovito ti je uspela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Najprej sem mislila, da je roža na žepu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep cvet. Krasno si sestavila voščilnico. Tudi barve si lepo ujela. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita jew. Krasno si se znašla z barvami.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je večplasrnost tvoje lepo izdelane in barvno usklejene voščilnice. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-talnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja, luštno voščilnico si naredila in lepo uporabila barve :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši