sreda, 13. junij 2018

Tulipani zanjo

Tudi če "jamram" ustvarjam:). To je sicer narejeno nekaj dni pred napovedanim  66. ko me inspirira,  vendar mislim, da si zasluži objavo.
V tej voščilnici je poleg barvanja tulipanov z akvarelnimi barvami tudi izziv zame: interaktivna voščilnica. Kaj se pod njo skriva vam žal ne morem pokazati, to je videla samo prejemnica:)



Kvadrat z valovitimi robovi je izrezan v lepi olivno zeleni barvi (kar je malo slabše vidno na sliki), uporabila sem interaktivni trak, ki ga je potrebno odtrgati in pod njem je voščilo. Nanj sem ob robu dodala šopek tulipanov, ki so barvani z akvarelnimi barvicami in to tako, da ostanejo na traku, saj se voščilo pod njim odkrije  dovolj zgodaj. Ker je bila desna stran prazna, sem naknadno dodala vijuge, ki sem jih prerezala in jih prilepila nad in pod interaktivni trak. Na traku sem besedo  zate izrezala iz dela pobarvanega akvarelnega papirja in ga še naplastila, ga premazala z VersaMark blazinico in toplotno embosirala s prozornim embosirnim prahom. 

Tudi to voščilnico prijavljam na 66. ko me inspirira - barvanje.
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: valoviti kvadrat, tulipani, interaktivni trak  in rezalna šablona Zate,  pa jo lepim v galerijo za mesec Junij 2018.

Lep pozdrav s Cvetočega travnika, ki je kljub slabemu vremenu (čezenj sem se pritožila že v prejšnji objavi:)  cvetoč. 
Hvala, ker si pokukala na moj blog, Andreja V.





9 komentarjev:

  1. Zelo je lepa. Všeč mi je, kako tulipani izstopajo z zelene podlage. Krasne barve!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav navdušila me je tvoja izbrana barvna kombinacija. Čudovito si pobarvala tulipane, čudovita interaktivna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. Se vidi, da je pri vas še mraz, saj so tulipani zacveteli šele sedaj :) Hihi, malo te hecam, ampak je kar nekaj resnice v tem, a ne?

    OdgovoriIzbriši
  4. Upam, da si se že kaj ogrela :). Voščilnica je svetovna in TOP barvan mkombinacija. Mi zaupaš kej si kupila šablono teh vijug? Sem videla že izdelke z njo, ma zasledila je še nisem - mi je pa orngi všeč :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Poniknila si samo na blogu, v ustvarjanju pa sploh ne. :-) Tulipani so krasno pobarvani. Všeč mi je barva osnove voščilnice.Vijugice pa res lepo zgledajo. Domiselni detajl.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ob tako čudovitih cvetovih si predstavljam, da je tudi pod zakritim delom nekaj lepega. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si pobarvala tulipane in jih umestila na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadlepa voščilnica...barve so čisto popolne in tvoje akvarelno barvanje mi je nadvse všeč!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica Andreja, tulipane si čudovito pobarvala in izbrala res lepo barvno kombinacijo. Domiselno skrito besedilo in detajli! Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši