torek, 19. junij 2018

Praznična okrasitev

Tokratni izziv pri Christmas Card Throwdown je venček/ wreaths. Odločila sem se, da bom pripravila kar vratno dekoracijo, pa naj bodo okrašena že malo preje😉

     
                                                          


Na pravokotnik s šivi, ki je v izgledu lesa, sem namestila venček, izrezan iz plute, okrasila pa sem ga z vejicami zelenja, božično zvezdo, dodala pentljo in napis srečno. Vse skupaj pa sem nato še malo  "zasnežila". 




Zaradi uporabljenega venčka, izdelek prijavljam na  tokratni izziv pri 52 Christmas Card Throwdown.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: pravokotnik s šivi, venček, del zelenja, pentlja in napis, pa izdelek lepim tudi v galerijo meseca Junija 2018.

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in se vidimo verjetno šele enkrat v mesecu juliju, saj sem "dobila  dopust"😃, to pa je tudi vredno izkoristiti.

Lep pozdrav, Andreja V.
                                                       

20 komentarjev:

  1. Lepo si obesila venček na vrata :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav zares zgleda tako, kot bi na lesena vrata obesila venec iz zelenja in božične zvezde.

    OdgovoriIzbriši
  3. UU ČUDOVITA VRATA SI PRIČARALA IN UŽIVAJ NA DOPUSTU :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. That's a great card - in some ways very traditional but with modern touches - that circle die is a great base. Thanks for joining in with us at the 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. quelle jolie carte Cvetoci, j'aime le fond bois et les découpes adorables qui lui donnent tant d'élégance, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  6. This perfectly conjures up a Christmas door, the snow is a beautiful touch. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  7. Prijeten dopust in naj ti ne bo preveč vroče. Če ti bo se spomni na ta prekrasni zasneženi venček in ti bo takoj bolj sveže. Uživaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen venček si obesila na vrata. :-) Uživaj na dopustu!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasen venček je nastal izpod tvojih rok.In všeč mi je izbor barv.

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja, prekrasen venček si izdelala, zelo mi je všeč. Naj ti ostane do decembra. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepoooooo ... če ga pošlješ v Avstralijo ga lahko - zimi primerno, naša pupa kar obesi na vrata (čeprav bo na praznike čakala tako dolgo kot jaz na njeno vrnitev, ker se bo ...(https://www.youtube.com/watch?v=EvDxSW8mzvU= ). Hvala za raznežen zaključek večera, naj bo tudi tvoj nežno nežen, Majdica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitke draga Andreja za zmago s to čudovito voščilnico - več kot zasluženo :-)
      Čudovit vikend ti želim, Majda

      Izbriši
  12. Čudovit venček krasi tvoja "vrata". Lep vikend.

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja, zelo lep venček si naredila in čudovito leseno ozadje (boš mogla glede na novi izziv, vajo ponoviti :-)))))
    Krasnih barve je tako venček kot celotna voščilnica!
    Hvala, ker si se nam pridružila pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoja lesena vrata in venček dajeta vtis prave domačnosti in z veseljem bi vstopila v dom za njimi! Čestitke za zmago pri CCT 52

    OdgovoriIzbriši
  15. Congratulations, we have chosen you as our winner at 52CCT and would like to invite you to be our guest designer. Please contact me if you would like to join in. Alison x

    OdgovoriIzbriši
  16. Krasna voščilnica. Uživaj na dopustu, ti pripada. Jaz se odpravljam šele konec avgusta.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovit venček si obesila na vrata Uživaj na dopustu in čestitke za zmago pri 52 CCT :)!

    OdgovoriIzbriši
  18. Joj ja, hitro bo spet zima tu, ko bomo obešali venčke.. Tvoj je zelo lep in vrata kot prava! Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  19. Uživaj dopust, te spremljam na IGju ;) Nisi vedela, da si me vzela s sabo, kaj?
    Lušen venček si si postavila na vrata. 1, 2, 3 bodo spet prazniki tukaj, jaz pa bi še imela poletjeeeeeeeee.

    OdgovoriIzbriši