ponedeljek, 17. julij 2017

Craft-alnica # 190. - MODRA - BELA +

Se mi zdi, da nas poletje res popelje v določene barve in elemente, ki ga spremljajo. Modra barva nas  spominja na morje, je pa hkrati tudi barva, ki nas lahko povezuje skozi celo leto.

Sama sem v teh dneh, ko sem prišla s počitnic naredila eno v modrih barvah, kot bi vedela, da jo bom vsak čas potrebovala. Namenila sem jo naši blogerski prijateljici, ki praznuje v mesecu juliju. 

Podlago, pravokotnik s šivi, sem naredila v poskusu ombre efekta (s katerim nisem nikoli zadovoljna), nanj pa sem najprej: z rezalno šablono - vijugo, ki je spodnji del napisa čudoviti prazniki (najlepši par),  naredila ob strani tri vijugice, na osrednji del sem odtisnila ornament in ga toplotno embosirala z belim prahom in dodala napis čestitke.
Želela sem narediti malce drugačno izvedbo, zato sem na rezalno šablono  čestitke nanesla "lepilo"  VersaMark  in šablono najprej suho nato pa še toplotno embosirala. Končni rezultat - zadovoljiv:)




 in tako izgleda od blizu.



Za malce več svečanosti še tri polperlice na vijugice (morda bi bila to lahko tretja barva,ki je tirkizna), obroba z nekoliko temnejšo modro, vse skupaj pa je pristalo na beli osnovi.
Drage moje, če s tretjo barvo nisem zadovoljila izzivu, me kar mirno vržite čez prag:))).

Zaradi predpisanih barv, objavo prijavljam v Craft-alnico na  190. izziv - modra-bela.
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa lepim tudi v galerijo za mesec JULIJ 2017

Vesela bom prav vsakega obiska na mojem cvetočem travniku, čeprav sama nisem ne vem kako pridna pri komentiranju  (za to krivim vsa ta moderna družbena omrežja, kjer je vse na instant) - mogoče je pa to poskus izgovora:)).

Lep poletni pozdrav in uživajte kjer koli ste, Andreja

14 komentarjev:

  1. Andreja, zanimivo si se poigrala, všeč so mi odtisi vijugic. In odtis je lepo svečan. Lepo bodi., lep dan ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja čudovita je - kot moj jutranji pogled v sinje nebo ... Čestitke slavljenki in čestitke za voščilnico tebi za polno drobnih podrobnosti, ki si jih dodala in združila v tako lepo celoto ... Morda za modrino neba in za vse modrosti, ki nam pomagajo iz dneva v dan ...
    Naj bo modro obarvan tvoj dan in tisti, ki prihajajo za njim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, krasno si to naredila. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa v mojih barvah. Pozdravček Alekksandra

    OdgovoriIzbriši
  5. Modra sploh poleti res deluje sveže, ko spominja na vodo. In jaz se bom še nekaj časa tako hladila, preden pride na vrsto moj dopust :) Lepo si tole skombinirala. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno; ti si že prišla s počitnic, eni pa še sanjamo o njih. Čudovito si vključila modrino, ki si jo prinesla s seboj. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa, elegantna voščilnica. In kot si napisala, lahko nas popelje na morje, ali pa tudi kam drugam. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, čez prag pa res ne bomo nobene metale. Krasna modrobela voščilnica z belo vijugo, ki tako lepo paše na tej modrini. In super efekt s šablono in embosiranjem. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna modro bela voščilnica je tole. Meni, ki sem ravno danes prišla z morja majčkeno blaži manjko. Super si tole naredila in prav nikamor te ne bomo nagnale, nasprotno v Craft-alnici smo te zelo vesele. Lp LILI
    To, da link pri nas ni aktiven ti je pa že Martina povedala <3.

    OdgovoriIzbriši
  10. vau, kakšna lepa osrednja štampiljka, pravo krasotico si naredila!

    OdgovoriIzbriši
  11. Opa, same nove tehnike. Lepo si se igrala in meni je končni izgled krasen. Ne sekiraj se glede komentiranja, se ujamemo nekje v virtualnem svetu tako ali drugače, jeseni pa verjetno tudi kaj vidimo. Lepo poletje ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo voščilnico si naredila in strašno mi je všeč, kako si dodala napis :-)) Res krasna ideja in še boljša izvedba.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Oooo, zadovoljiv pa nikakor ne zadošča!!! Tvoja obdelava besede čestitke je svetovna!!!! Kako zelo lepo si tole izvedla in voščilnica mi je krasna...

    OdgovoriIzbriši