nedelja, 18. junij 2017

188. izziv Craft-alnice na temo MORJE-drugič

Sedaj pa ne bom prav veliko "govorila":).
Kot sem omenila ob prejšni objavi, sta bili naročeni dve poročni morski voščilnici.

To sem najprej senčila, nato sem prosila burjo, da mi naredi valove in vanje je zapeljala poročna ladjica,  za katero upam, da bo varno plula, kljub vsem čerem, ki nam v življenju stojijo na poti. Seveda sta ladjico s poročnim parom spremljali tudi zaljubljeni ribici, ki dobro vesta, kako lepo je biti v dvoje. 
Da se vse skupaj ne bi kam zlilo in zakretlo s poti, sem obrobila s kvadratom s šivi, ki je tokrat, seveda ob spremljavi srčkov, tudi edina stvar Najlepšega para.



Tudi ta voščilnica je šla od doma hitreje, kot sem predvidla, tako da ni dočakala uradnega fotografa:)
Zaradi tega tudi ni poslikana notranjost, ki je bila na žepku za denar ozaljšana.

                       
                               Voščilnica je pristala v kuverti, ki je vsa srčkasta in z njunimi imeni.



Zaradi morskih motivov jo prijavljam v Craft-alnico na njihov 188. izziv.
Zaradi uporabljenih kvadratov s šivi pa jo lepim v galerijo Najlepšega para za mesec JUNIJ 2017.

Obljubljam, da je to do nadaljnega vse in vas sedaj prav zares lepo in prisrčno pozdravljam in se veselim ponovnega srečanja na Cvetočem travniku.

Hvala za obisk in lep pozdrav,
Andreja V.

20 komentarjev:

  1. Iiiii...to pa je prava zaljubljena morska voščilnica....in mirno plula bo njuna barka!!!!!!..../top3 ti ne uide!!!!/

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštnaaaa. Tudi jaz jima želim mirno plovbo v zakonu. Tebi pa skrajno lep dopust!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi ti si na oddihu privošči kakšno plovbo - če bo ladjica luštna kot je tale tvoja bo pa sploh lepo :-) Navdušila si me pa z vsem... ozadje, valovi, cart ribici...
    Uživaj, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako krasno ustvarjaš in morska tematika ti leži, saj je vse kar si izdelala na to temo prečudovito. Mlademu paru pa vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. Voščilnico si tako lepo "zavila" v zgodbo in ji dala okvir. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi tale barčica je pravi morski posladek, srčki pa ji dajo še prav poseben pečat. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  7. Naj mirno pluje njuna barka. Krasna morska čestitka. Tebi pa želim (še 1x, da bo držalo 😄 krasen dopust.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa tudi ta in naj jima bo krasna popotnica za skupno življenje.

    OdgovoriIzbriši
  9. oo, tako je lepa in polno krasnih detajlov!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi tale je zelo lepa, zelo mi je všeč ideja jadrnice z njunimi imeni in datum si tako fajn navpadljivo zapisala. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Morska in porocna? Meni bi na oci padel mrak, ti pa si to mojstrsko izpeljala! Zelo mi je vsec!

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna je, tako lepi valovi sigurno peljejo ladjico v varen pristan. Naj jima je s srečo.
    Hvala še enkrat, da si se nam pridružila v raft-alnici. Lp Lili
    zdej pa pejt že na morje......

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo krasna je! Tudi meni je všeč registrska od ladjice, pa ribici pa morje pa vse... :)
    P.s.male ročice so te izžrebale na mojem blogu, pa bi rabila tvoj naslov :)...

    OdgovoriIzbriši
  14. Všč mi je drugačen motiv poročne voščilnice in zelo zanimivo si vse skupaj skombinirala. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super ideja za morsko poročno voščilnico. Podatki na ladjici in pa dve ribici prav lepo poudarita poročno tematiko :)
    Srečno :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Čudovita je in prav lepo si jo sestavila :-)) Všeč mi je, da si na jadra zapisala njuna imena in dodala zaljubljeni ribici.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja pa iiii! Bravo za tole lepotičko. Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.,

    OdgovoriIzbriši
  18. Kakšna super ideja. Krsano.
    Hvala, da si se pridružila izzivu.
    Pozdravček,
    Tina

    OdgovoriIzbriši