ponedeljek, 1. december 2014

Jugonostalgija za 50-letnika

Sploh ne vem, kako naj opišem občutek, ko sem dobila prošnjo, za izdelavo voščilnice ob 50. rojstnem dnevu. Namenjena je bila moškemu, ki je velik jugonostalgik. Kaj narediti, da bo videti, da je narejena prav za njega. Kje dobiti elemente, ki bi prikazali Jugoslavijo in nekaj, kar je bilo povezano z njo. 
Brskala sem po spletu, iskala kakšne namige po nepospravljenih predalih in verjemite mi, res se najdejo stvari, ki bi jih ob rednem pospravljanju sigurno že vrgli proč. Našla sem star jugoslovanski denar 5000 DIN.

Nekajkrat sem ga prekopirala, malo izrezovala, si z Googla sprintala zastavo in grb, prelagala sem ter tja po valovitki  (ki sem jo vzela za osnovo) in sestavila kolaž. Na sredino zvezde sem prav tako iz denarja izrezala 50 in malo "pošlampano"  (tudi to je bilo za tiste čase nekaj običajnega), še na roke napisala naslov poznane pesmi, ki smo jo verjetno vsi peli z velikim zanosom. Seveda govorim v imenu moje generacije. 
In kaj naj mu človek zaželi drugega kot z besedami iz Marinine zbirke misli:
 Živi svoje sanje!


Da se ve, kdo je prejemnik, je bilo potrebno na kuverto dodati še ime in tistim časom primerno, prilepiti primerno znamko. Njemu v čast je poziral sam Tito.


Ne mislim, da je voščilnica kakšen presežek, je pa dosegla svoj namen. Obdarovanec je bil huuuudo navdušen. To  pa tudi nekaj velja. 
In ne glede na to, ali je ali ni jugonostalgik, se ta voščilnica prijavlja  k http://soulsanctuaryblog.blogspot.com/2014/11/mavelu-blog-hop.html

Lep pozdrav,
Andreja V.

10 komentarjev:

  1. Meni je všeč. Mogoče mladina tega ne bo razumela, jaz pa, ker sem iz tistih časov in priznam, da smo se prav lušno imeli in včasih pogrešam te čase. Lepši in bolj prijazni so bili kot so sedaj...do vseh ljudi. Še čas je počasneje tekel. Andreja...všečkam na polno...na spomine in na pesmico Od Vardara pa do Triglava....čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooo čudovita jugonostalgično voščilnico si izdelala :) Jaz je nisem bila ravno veliko deležna, saj sem bil ob osamosvojitvi stara le 5 let, sem pa zato z veseljem poslušala zgodbe starejših :) Hvala ker se igraš na našem Mavelu blog hopu :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  3. Fenomenalna je
    29.11. je mimo
    in super dodatki
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. To! Prava je za našo generacijo. Super si sestavila vse simbole. In čisto v stilu tistega časa, ko smo peli Od Vardara pa do Triglava... :-)) Glede na to, da je bil slavljenec navdušen nad voščilnico, pa si itak zadela terno. :-)) Bravo za izvirnost in domiselnost.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja kapo dol za inovativnost in izvirnost! Čeprav sem mogoče malo premlada, ma tisti veliki bankovci z "milijon" nulami in sprejem v pionirčke pa sta mi ostala v spominu.

    Fenomenalen kolaž, ni kaj!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole naročilo je bilo kar zahtevno in več kot odlično si ga opravila. Ja, to so simboli našega takratnega časa, dobro se jih še spominjam in lepo je bilo takrat. Lep jugonostalgični spomin bo imel.

    OdgovoriIzbriši
  7. Če bi jaz dobila takšno naročilo, bi bila pošteno v zadregi. Ti pa si se enkratno znašla s kolažem simbolov naše bivše domovine. Še znamka je čisto avtentična - bravo! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si se spopadla z naročilom in ga uspešno in lepo dokončala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Super izziv in ti si ga več kot odlično izpolnila!
    Zelo mi je všeč tvoj izdelek :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooooo....krasno tematsko voščilnico si naredila in kolaž je res zelo zanimiv. Sem si kar začela tvojo pesmico prepevati, saj nas je spremljala skozi našo mladost. Dinarjev se še danes spominjam....res lepi, nostalgični spomini ;)))

    OdgovoriIzbriši