torek, 9. december 2014

Božični čas

Prišel je čas, ko se v naših srcih nekaj prebudi, ko duša potrebuje tisto nekaj, kar jo vzradosti. To je praznično vzdušje, ko v hiši po piškotih zadiši, ko zasvetijo svečke  in ko se v tvoje misli prikradejo vsi tisti, ki si jih imel rad,  a so žal odšli na daljše potovanje.
Nama z možem, ki živiva v leseni hiši sredi gozda, sem pripravila  nekaj drobnih stvari, ki nama bodo polepšale dom in s tem tudi razveselila vse, ki naju bodo obiskali.
Ker je letos polomljene breze na pretek, mi je pripravil svečnike za čajne svečke, ki sem jih okrasila s čipko, povezala z rafijo, pripela slamnate okraske in dodala mah. Tako je namesto klasičnega adventnega venčka nastal nekoliko drugačen aranžma.


Sem pa pripravila še eno smrečico, ki bo ostala  v prostoru nekoliko dalj časa kot imam postavljeno  pravo, saj mi ta ne zavzame prostora in tudi iglice ji ne odpadejo. 


Lep pozdrav,
Andreja V.



5 komentarjev:

  1. Iznajdljiva sta oba, ni kaj. Breza je že sama po sebi zelo lepa s to belo barvo...res je nekaj posebnega, tako kot tvoj namizni venček. Všeč mi, da o smreki ne govorim...lepa, spet nekaj posebnega, moderna izvedba, najbolj važno je pa to, da bo zelo na hitro pospravljena . Krasno si se pripravila na praznike....samo še testo za piškotke .... njami. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja a veš da sem prav vahtala tale tvoj venček in mozgala kakšna bo izvedba, ker si zadnjič namignila, da čakaš moža da zreže... Sem celo uganila, da zna biti nekaj podobnega - fantastičen je in ravno prav okrašen z natur materiali :). Smrekica je pa ena A in jo všečkam na polno. Sploh ker lahkoostane tekom leta, edino okrasje boš malo prilagodila ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ijoj, kako lepo si okrasila vajin domek! :-) Adventni aranžma je prelep z vsemi dodatki iz gozda, smrečica pa je tudi 1A. :-) Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko sem prebrala...hišica v gozdu....sem se spomnila na Janka in Metko ;))) Verjetno je čarobno, čeprav tudi nas obdaja gozd z vseh strani, ampak mimo je speljana asfaltirana cesta in imamo nekaj prometa.
    Andreja super sta združila moči in naredila si krasen venček, ki mu je lepo dodana rdeča barva. Čudoviti so tudi izdelki iz slame....druga zvezdica v ozadju je prekrasno prepletena. Jelkica pa noro moderna!
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Jana, ti moram pa povedati, da zvezdice iz slame niso moje delo, ampak so kupljene. LP Andreja

      Izbriši