ponedeljek, 14. november 2022

10.MŠPU - naloga 6- na temni podlagi

Malo sem zaskrbljena, da ni z mano kaj narobe:).  Pred objavo tokratne naloge, sem si namreč  pripravljala material, da si naredim tresočko z nogavičko. Izbrala sem že pripravljeno podlago- temno z embosiranimi snežinkami  in si izrezala nogavičko. Šele po tem sem  videla, da je tokratna naloga temna podlaga. Očitno sva bili z Vladko na isti valovni dolžini:)))

Na osnovo sem prilepila pripravljeno temno podlago, na katero sem predhodno položila nogavičko-tresočko, jo okrasila z zimskim "zelenjem", ki je tokrat obloženo z ivjem:)) in dodala voščilo iz kompleta voščilo 3D.



Izdelek zaradi "temne podlage" odlagam na poličko domačih nalog pod št.6.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa lepim v galerijo meseca novembra 202

Prijavljam na novemberski barvni izziv pri Christmas Card Throwdown - modra,bela, rdeča

                                               

Lep pozdrav s Cvetočega travnika, Andreja  V.

4 komentarji:

  1. Ta pa je dobra, ha ha. Sva bili telepatsko povezani in si že v naprej vedela, kaj bo domača naloga ;))) Krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  2. elle est splendide Cvetoci, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna, hvala, ker si jo pokazala tudi na blogu 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale telapatija je huda zadeva ;) ;) ;) - saj ni čudno, da si naredila tako lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši