nedelja, 3. julij 2022

Vrtnice v košari

 V zadnjem druženju nam je Tina pokazala vrtnice v košari.  Takoj sem se spravila k delu, saj sem imela že vse "sestavine" pripravljene, potrebna je bila samo še izdelava košarice. 

 


Prav tako sem naslednji dve voščilnici, zato da se malo ohladim v tej vročini😉, sestavila iz "ostankov", ki sem jih našla v škatli, v kateri ni da ni. Saj poznate to? 

Pri tej sem si pripravila samo še podlago, ki sem jo dala na osnovo, nanjo pa prilepila dva dizajnerska lističa,  božično zvezdo in  dodala voščilo.



Tudi naslednja je nastala iz že "pripravljenih izrezov", čakalo me je samo še lepljenje.

Zaradi izdelkov Najlepšega para, objavo lepim v galerijo za mesec julij 2022 in v poletno galerijo.

Se "bojim", da je to za ta mesec vse iz mojega Cvetočega travnika. Za nekaj časa ga bom zamenjala z morjem. 

Lep pozdrav in hvala vsem, ki se boste na njem ustavili, Andreja V.

2 komentarja:

  1. Košarica z vrtnicami je prekrasna. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Andreja,
    medtem, ko hladiš stopala v morju in srkaš pijačko pod visoko palmo se sama potikam po tvojem cvetočem travniku. Tako lepo je pri tebi, moje oči so si odpočile ob vsem, kar si nam pričarala. Hvala za navdih!
    Upam, da se čim prej najdeva hkrati na istem mestu in podariva objem, ki že predolgo čaka!
    Do takrat pa en velik virtualni objem na daljavo, Majda

    OdgovoriIzbriši