petek, 13. maj 2022

Prva ustvarjanja s poletno kolekcijo Najlepšega para 2022.

Dočakali smo poletno kolekcijo Najlepšega para, ki nam je ponovno ponudila lepe možnosti za ustvarjanje. 

S prvimi izdelki vedno pohitim in  to so ponavadi kar kopije Tininih idej, kajti najprej moram priti z novimi šablonami na TI😊.


Prvi izdelek je bil nahrbtnik. Da pa dobim pod prsti občutek  in preverim, če bo šlo, sem v ta namen uporabila še "stare" papirje iz kolekcije happy&warm, kajti nove hranim za izdelke, kjer bom vedela za koga bom delala 😉.



Sedaj pa sledijo voščilnice, kjer sem uporabila šablono  nahrbtnik, filmski trak ,  štampiljske in šablone vrtnice, ter rezalno šablono  voščilo - vse najboljše 5.




Iz ostankov pa je nastala še ena voščilnica, ki je meni všeč, vem pa, da zaradi uporabljene črne barve marsikomu ne bo. Ozadje sem povdarila z embosirno srajčko.



To je za danes vse, prvi koraki so narejeni, sedaj pa veselo naprej😃.


Izdelke prijavljam v galerijo Najlepšega para za mesec maj 2022 in v poletno galerijo 2022.


Hvala, ker si pokukala na Cvetoči travnik, lep pozdrav Andreja V.


6 komentarjev:

  1. Uau, čudovite so! Meni je zadnja tudi všeč, črna jo naredi elegantno...

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bom tud začela s črno...ravno zaradi črne mi je všeč....da tisti žmoht voščilnici. Saj so vse lepe, sploh pa se vidi, da si uživala z novimi igračkami...Aja...ruzaku manjka samo še kos kruha, pa klobasa....popoln je!!!! Lepo bodi in uživaj....

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si otvorila ustvarjanje z novostmi Najlepšega para. Čudoviti izdelki in krasno pobarvane vrtnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Sedi, čista desetka. Navdušena nad vsako.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, kako čudovito si prišla na TI z novostmi...prelepo je vse!

    OdgovoriIzbriši