sreda, 22. september 2021

Jesenska kolekcija I.

Komaj kaj izdelkov sem objavila s pomladnimi novostmi Najlepšega para, že je tukaj jesensko-zimska kolekcija. Upam, da bom sedaj kaj bolj pridna z objavami😏. 

Tina nas je tokrat razveselila z dvema čudovitima kompletoma papirjev in enega sem uporabila pri tej voščilnici. Nastala je za društvo diabetikov, ki praznuje 65- obletnico obstoja.



Od novih šablon pa sem uporabila skoraj od vsake nekaj, saj vedno, čeprav mogoče kasneje nisem več tako pridna, takoj in absolutno "sledim" Tininim navodilom in idejam. Ko sem z njimi na TI, pa sledijo še "moje" verzije😀.

Pri prvi sem uporabila  vzorčni papir iz seta preprosti prazniki, napis in snežinke iz seta štampiljk in rezalnih šablon, pokrajina in zimska vasica.




Všeč mi je bila uporabila štampiljk snežinke za izdelavo ozadja; na odtisnjene snežinke sem nato dodala še nekaj izrezanih in napis Srečno novo leto- 3.



Pri tej pa sem uporabila vzorčni papir iz kompleta preprosti prazniki, namesto interaktivnega taga (ki še ni v moji lasti) pa sem uporabila tag iz kompleta amerikanka  in mu dodala smrečico z okraski , ki je iz zadnje kolekcije.

To bo za danes vse. Sem prav ponosna nase, da mi je tako na hitro, kljub "zdravstvenim težavam" uspelo narediti in predvsem pripraviti objavo, ki jo lepim v galerijo Najlepšega para za mesec september 2021.


Lep pozdrav vsem, ki se boste ustavile na mojem Cvetočem travniku,

Andreja V.

4 komentarji:

  1. Ooo, ti pa si že bila pridna. Super uporaba novosti. Krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi sama ugotavljam isto, da še nisem upravičila nakupa vseh izdelkov prejšnje izdaje, pa sem že segla po novi. Kaj čmo, take smo :D
    Same lepe stvari si izdelala, sploh pa tista košara s sadjem mi je padla v oči.
    Objem, moi

    OdgovoriIzbriši
  3. Hmmm, si mi dala misliti. Po moje tudi jaz še nisem uporabila vseh poletnih, pa imam že novo zimsko kolekcijo doma. No ne čisto celo ampak precej od nje.
    Ti si bila pridna in si jih že uporabila. Vse so lepe, pridna si <3

    OdgovoriIzbriši