sobota, 31. julij 2021

Pomladna kolekcija I.

 Najlepši par ( beri Tina😀),  nas je v svoji pomladni kolekciji ponovno razveselila z izdelki, ki pobožajo srce in te  privabijo k ustvarjanju. Sigurno  pa se strinjate, da sta največkrat uporabljeni šabloni maki in napis z najlepšimi željami. Uspelo mi jih je uporabiti že kar nekajkrat, čeprav se to pri objavah ne vidi😕.

Ko sem si postavila ta osnutek je bil datum mogoče slab mesec  po izzidu kolekcije, potem pa, ne me vprašat kaj se je zgodilo, nisem več mogla odpreti bloga😕. Vsi poskusi, da ga obudim, mi tudi s pomočjo Zvonke, niso uspeli. In sedaj, kar naenkrat ugotovim, da sem naredila samo en napačen gib na računalniku, ki mi je vse zmešal. Da bi vse to opisala je preveč, zato samo to - huuuuuraaaaa sem nazaj😀.

In ker  je sedaj minilo kar nekaj mesecev, bom v eno objavo strnila nekaj prvih, ki sem jih naredila s pomladno kolekcijo.l

Prva, s popolnoma svežimi pripomočki je nastala za Majo (Hiška iz papirja), za njeno okroglo.

 
                                                         Sledita dve amerikanki  



                                                in še voščilnica in darilna škatlica v enem.


Izdelek bom odložila  v  galerijo Najlepšega para za mesec julij 2021, ter v poletno galerijo in se s tem potegovala za srečo pri naslednji kolekciji.

To bo za danes dovolj, se bom pa potrudila in se oglasila malo prej, kot čez tri mesece😉

Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku, tudi če ne daš nobenega komentarja, bom razumela, tudi mene je ena sama lenoba, ki jo podpirata FB in IG.

Lep pozdrav, Andreja V.

8 komentarjev:

  1. Lepo, da ti je uspelo usposobiti računalnik:)! Krasne voščilnice si naredila, najbolj mi je všeč modra, morda ker kliče po morju:)...

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, super tvoja kolekcija je tole, kako mi je všeč modra, in bravo, da si nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala bogu, da nisem edina, ki je tak računalniški "genij"!!! Ta doba nam res ni preveč pisana na kožo....pri nas že 7-letnice pravijo..."babi, ti bom jaz pomagala"!!!! Važno je, da si nazaj!!!! Najbolj pomembo pa je, da nisi zablokirala pri ustvarjanju...vse je prekrasno....mi je pa v modri izvedbi izredno všeč...tiste črtice so top!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sami računalniški geniji na kupu. :-) Glavno, da si nazaj. Same krasne voščilnice si nam pokazala. Z modro si me čisto začarala. Zlat obesek v kozarcu pa je tako fantastična ideja, da ti posnemovalcev ne bo manjkalo.
    Začni iskati karto za vlak. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsaka je po svoje najlepša, mene pa je najbolj ogrela mačja. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  6. S fantastičnimi voščilnicami si zopet naredila otvoritev bloga. Ena za drugo so čudovito narejene.
    Hitri prsti znajo pri računalniku narediti pravo zmedo. Še dobro, da imamo mlade pomočnike in nam zadevo popravijo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja Andreja, zeloooo lepo te je brati in ne sekiraj se glede tega novega Bloggerja, ker tudi meni "kravžlja živce"-res ne vem zakaj so ga soremenili in to na SLABŠE 🤨. Tvoje voščilnice so čudovite, stce mi je ukrafla midra z riza makom- svetovno...Lepo poletje in uživaj na dopustu 🥰!

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo, da si nazaj in to s samimi prekrasnimi izdelki. Tudi meni je modra takoj padla v oči. Res super barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši