torek, 12. januar 2021

Barvni januarski izziv pri 52 CCT

V januarju nam je barvni izziv pri Christmas Card Throdown izbrala Andreja in sicer bomo uporabili zeleno, rjavo in belo/white, green &brown.

Za osnovo sem vzela  zelen kvadrat in nanj dodala šesterokotnik v rjavi barvi, ki je iz kompleta Najlepšega para. Smrečica je sestavljena iz zelenja, ki je v kompletu božično zelenje 2, ter voščilo. Dodala sem še nekaj snežink, da sem uporabila belo barvo,




Izdelek prijavljam na januarski barvni izziv pri 52 CCT

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para, izdelek lepim tudi v galerijo za mesec januar 2021



Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku, lep pozdrav Andreja V.

5 komentarjev:

  1. Lepo si "vrgla" tri barve skup...ampak pisan ptiček na vrhu smrekce pa zmaga...se mi zdi, da si prav prizadeva, da bi priklical boljše čase...upam, da mu rata....

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, jaz sem tudi podobno razmišljala. Sem tudi naredila smrekico iz vejic. Sem videla Tinino varianto in sem rekla, da moram poskusiti. Je zanimivo, kako se vsaka malo po svoje loti. Vsekakor tudi tvoja izvedba zelo luštna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Smrečica iz vejic je fantastična. Pa tako lepo je okrašena s ptičkom in srčkom. :-) Super si se lotila barvnega izziva.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno praznično voščilnico si naredila in se lepo uporabila moje barve :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  5. elle est si mignonne cette carte Cvetoci, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši