sreda, 11. november 2020

8.leto Male šole prazničnega ustvarjanja#3

Hitro je minil pouk v mali šoli prazničnega ustvarjanja, prišli smo do zadnje "uradne" učne ure, dobili smo zadnjo nalogo. Na nas pa je, ali bomo naloge "pilili" ali bomo kar zaključili:))

Zadnja naloga je bilo  praznično srce na "leseni" podlagi. 

Naredila sem najprej dve voščilnici, ki sta "skoraj kopija" Tininih izdelkov. To pri prvih nalogah naredim pogosto in šele naknadno dodajam svoje ideje. 





                                              Drugi dve pa sta že bolj prosto po Andreji:) 




Današnjo objavo prijavljam;

- galerija Najlepšega para - november 2020

- 8. leto MŠPU

- za pomladno kolekcijo 2021


Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku -danes na njem cvetijo srčki:),

lep pozdrav, Andreja V.



7 komentarjev:

  1. Zelo so lepe in srčki res prav pašejo na božične voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so Andreja - tople in srčne kot ti. Malce po Tinino, pa veliko po tvoje, morda tudi meni danes kakšna uspe poleg ustvarjanja v pravi šoli ( mala šola je veliko bolj sproščujoča ;-)
    En velik objem ti pošiljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole je pa zares ena srčna voščilnica. Prekrasne voščilnice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, kako srčne voščilnice. Si pa pridna in si me prehitela z nalogami ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kako srčno je pri tebi! Čudovito si ustvarjala. Čsto sem navdušena nad vsemi voščilnicami, ki si jih pokazala. Imava pa isto filozofijo. :-) Tudi sama najprej prepišem od Tine in šele potem mozgam po svoje. Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo, pa ravno danes je tako lepa srčna objava tudi na tvojem blogu. Pobožala mi je dušo in srce.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hm... očitno sem prešpricala kar nekaj tvojih objav... :( :( :( Tile strčki so svetovni, sploh tisti s pletenim ozadjem :).

    OdgovoriIzbriši