petek, 7. avgust 2020

Snežaki imajo počitnice

Avgustovska tema pri Christmas Card Throwdown je skica/sketch, katero je izbrala Andreja M.


Izbrala sem snežake pri njihovi "igri" in jih tako, kot je željeno na skici, izrezala v krogih. Pravokotnik sem embosirala s snežinkami, nanj prilepila kroge in dodala okrasni trak na spodnji del ter ob strani zastavico v enakem vzorcu. 
Pripravljeno sem prilepila na osnovo, ki je velikosti A5. 




Voščilnico prijavljam na izziv skica pri 52 CCT. 

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in ti pošiljam lep pozdrav, 
Andreja V. 

            
                                                                
 

5 komentarjev:

  1. Tvoji snežaki se prav imenitno zabavajo - na tvoji "velikanki" imajo dovolj prostora, da ni gneče :-)
    Nekomu bo tvoja voščilnica zelo polepšala praznike, tako kot je meni današnje jutro s svojo žarečo energijo.
    Naj bo nasmejan in igriv tvoj današnji dan, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. quelle amour de carte Andreja, j'en ai fait une comme celle ci il y a quelque temps et j'ai adoré, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoji snežaki pa prav zares uživajo na počitnicah. :-) Čudovito voščilnico si ustvarila. Polno energije in veselih barv. Sušer si sledila skici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se podpišem kar pod Sonjo - všečkam tovjo "hordo" senžakov :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši