torek, 24. marec 2020

Ostajam doma #1

Sem si rekla, da če se Tina trudi in nas skuša animirati, je lepo in prav, da to naredim tudi sama pri sebi😀
Po nekaj poizkusih akvarelnega barvanja, ki mi niso najbolj všeč, sem danes enega uporabila. Ostalo bo že za kaj prišlo prav.

Pobarvano akvarelno ozadje sem izrezala z okrašenimi pravokotniki, ga embosirala in  ga okrasila z vazo in cvetjem. Zvončkom sem dodala še "že malo pozabljene" tulipane. Dodala še voščilo in moja prva naloga iz serije Ostajam doma je končana.



Izdelek prijavljam 2 x k Najlepšemu paru in sicer v galerijo za mesec marec 2020 in na izziv Ostajam doma.

Ostanite doma, imejte se ustvarjalno in predvsem ostanite zdravi,
lep pozdrav s Cvetočega travnika, Andreja


9 komentarjev:

  1. Čudovito ozadje ti je uspelo. Upam, da spet prikliče sonce med nas...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako vesela, pozitivna je. Ostani zdrava, objem!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole ozadje ti je pa uspelo v nulo.:-) Krasna voščilnica, polna energije. Lep šopek si naredila. :-) Ostani zdrava. Pazi nase. Objem. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, uau in še enkrat uau!!! Sem vedela, da si samo preveč kritična...Tvoje ozadje je krasno! Za piko na i pa še črna stebla zvončkov...svetovna ideja!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno ozadje si naredila in nastala čudovita voščilnica. Vse dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. Več kot odlično si opravila nalogo, krasno ozadje in prav tako celotna voščilnica. Objem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, čudovito okrašena vazica s cvetjem. Všeč mi je in tudi lepo pride do izraza embosirano ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau, kako z energijo napolnjeno ozadje. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. vidim, da tebi v tej karanteni dišijo sončne barve - fnatastična kombinacija ozadja in cvetja :).

    OdgovoriIzbriši