torek, 21. januar 2020

Darila pri CCT

Tema izziva pri 52CCT v mesecu januarju so darila.


Pripravila sem si osnovo, kateri sem spodnji del odrezala in ga zmanjšala za 2 cm, da sem lahko v manjkajoči del vstavila paus papir, na katerega sem toplotno embosirala voščilo Najlepšega para.
Na osnovo sem prilepila dizajnerski papir in na zgornji del odložila darilo, ki je prav tako šablona Najlepšega para. 
                                           



                                                      
                                                   



Zaradi uporabljenega darila, izdelek  prijavljam na 52 CCT darila/gifts

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para; napis in darilo, izdelek lepim tudi v galerijo za mesec Januar 2020.       

Današnja objava ne bi bila možna, če mi svojega računalnika ne bi odstopila Zvonka, 
moj je namreč "shodil";) - hvala ti.

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in lep pozdrav,
Andreja V.              

14 komentarjev:

  1. Heheheh...kako pa to zgleda, če ti računalnik shodi???? Krasno ozadje in hvala, ker si nas spomnila na staro Tinino šablono "darilo"...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njen računalnik je prehodil pot vse do nas, a je danes že krenil nazaj v rovte. Upam, da mu je naša zdravstvena nega koristila :-)))

      Izbriši
  2. Čudovita voščilnica - darilo fantastično paše v komplet z zasneženim ozadjem, pavz da pa tisto piko na i eleganci :). Ampak a veš da tudi mene zanima kako računalnik "shodi" ;):

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica, pavs tako ,kot vedno doda izdelku eleganco.Ja računalnik pa shodi,oz. gre v tri krasne ,rečemo pri nas. Še dobro, da si rešila situacijo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Elegantna voščilnica je nastala pri tebi.In paus papir ji doda še tisto piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo izpade prerezan del ter vstavljen trak z voščilom. Pa malo bleščati se mora, kar se spodobi za te praznike.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je in super mi je detajl s paus papirjem. Jaaaa, sem srečala en računalnik, ko je šibal proti Kranjski gori :). Se mi je zdelo čudno, ampak če bi vedela da je tvoj, bi ga pobrala. A veš, da ga je fejst zeblo?

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno darilce in čudovito ozadje. Super ideja z vstavljenim pavs papirjem.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna voščilnica. Meni se je pa zdelo da je trak iz blaga in mi ni šlo v glavo kako se je dalo tako lepo vroče z embosirat, da ga ni nič povleklo.
    Računalnik shodil...hm, to se i ja pitam. Zato pa so prijatelji.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravi prijatelj pomaga tudi takrat, ko računalnik noče več sodelovati. :-) Jaz sem pa pomislila, da ti ga je kdo ukradel. Samo, da je rešeno in da lahko občudujem tvojo lepotičko. :-) Ideja s prerezanim ozadjem je vrhunska.

    OdgovoriIzbriši
  10. O, kako super za Zvonkino pomoč, sicer ne bi dobili darila :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako lepo si odložila darilce - eno samo, a tako zelo posebno. Me je pa nasmejala Helena - si v živo predstavljam tvoj računalnik, kako jo maha proti Kranjski gori, hi, hi ...
    Hvala, ker si se nam ponovno pridružila na blogu CCT in čestitke za HONORABLE MENTIONS v prejšnjem.
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  12. čudovita ideja s paus papirjem...lepa voščilnica. Hvala, ker sodeluješ na 52 CCT

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja, krasno voščilnico si ustvarila in naredila zelo lep darilni paket :-))
    Zelo sem vesela, da si se nam pridružila na izzivu 52CCT; pridi spet!

    OdgovoriIzbriši