nedelja, 9. junij 2019

Ko me inspirira #73 - akvarelno ozadje

Akvarelno ozadje, ki je pogoj za  73. ko me inspirira, sta Tina in Vladka našli pri Lučki https://www.facebook.com/luccreative/photos

Odločila sem se za tag, oz. sta nastala kar dva, ki sta namenjena mojima hčerkama, ki v tem mesecu praznujeta obletnici poroke.
Pripravila sem akvarelno osnovo, na katero sem po tem, ko sem jo izrezala  s šablono , dodala planike iz Tinine nove pomladne kolekcije. Dodala sem še voščilo na vrvici. Sem  pa med prednji in zadnji del taga dodala še "podlogo" iz kappa plošče in tako dobila kar lepo kompakten tag.



Ker sem pripravila akvarelno ozadje, objavo prijavljam na #73. ko me inspirira.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para; planike in voščilo na vrvici, lepim tudi v galerijo za mesec Junij 2019.

Naknadno vpisujem tudi "kandidaturo":) za kolekcijo Najlepšega para jesen-zima 2019

Hvala, ker si se ustavila na Cvetočem travniku in si na njem ogledala tudi ta lepi cvet,
pozdrav Andreja V.

11 komentarjev:

  1. Lepe barve tagov, super izpadeta. Čestitke hčerkama in izgleda, da nas je res veliko, ki smo se poročili junija🙂

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna taga. Čudovite barve v ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Z veseljem pridem na ogled tvojih rožic ;). Lepo boš pocartala tamlade ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako luštne so tele planike. Krasno ti je uspelo tudi ozadje. Pa res oprosti, da se redkeje oglasim zadnje čase. Hvala, ker razumeš 😘

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Andreja, kako čudovita taga...tako zelo lepo se krasno mavrično ozadje poda planikam. Hvala...

    OdgovoriIzbriši
  6. Poletna, krasna tag-a si ustvarila in planike so perfektne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako sta lepa, jaz se še prepričujem, da bi se lotila packanja in tudi planike me kličejo.

    OdgovoriIzbriši
  8. O, kako zelo lepo ozadje si ustvarila! Tudi šopka planik nista od muh. :-) Čudovita tagca si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole pa je nadvse prelepo darilo za tvoji hčeri.Cvetoče,sončno in polno ljubezni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno ozadje. Planike žarijo od ponosa. Zelo lepa tagca.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna taga! Prelepe planike na čudovitem ozadju.

    OdgovoriIzbriši