ponedeljek, 13. maj 2019

Orhideja - ko me inspirira #72

Tina in Vladka sta tokrat našli inspiracijo pri Darjinih magnolijah in njenim dvignjenim osrednjim delom. "Pobrskala" sem po štampiljkah in se odločila za Tinine orhideje, saj si jih že zelo dolgo nisem ogledala in so si že zaslužile eno svežo objavo. 

Na akvarelni papir sem odtisnila najprej vejico z velikim cvetom, nato pa maskirala in dodala še manjši cvet s popki. Barvala sem s suhimi barvicami in zig markerji.  Pred izrezom sem še poškropila z vijolično in zlato barvo, nato pa izrez naredila z najmanjšo šablono iz seta okrašeni pravokotniki. Samo srednji del tega izreza sem podložila z moss gumo in ga vložila na svoje mesto. Na vrhu sem dodala še en cvet magnolije, narejen z rezalno šablono iz seta magnolije. Uporabila sem tudi voščilo Najlepšega para.  


Zaradi dvignjenega osrednjega dela, izdelek prijavljam k Vladki za ko me inspirira #72.

Zaradi uporabljenih šablon in štampiljk Najlepšega para, izdelek lepim v galerijo za mesec Maj 2019.

Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku - lep pozdrav, Andreja V.


15 komentarjev:

  1. WAW čudovito barvanje in super ideja s 3D cvetkom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je! Cvet res super izpade!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pri izzivu si šla še malo dalje in se lotila dvojnega privzdigovanja. Čudovita je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, to je pa tako zelo lepo in domiselno, da sem kar brez besed... Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Z eno besedo, čudovita.Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Waww,sem ostala brez besed.Izvirno in domiselno,skratka prekrasnooo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, tale pa je zmagovalna! Čudovit prispevek v galerijo Ko me inspirira. Zelo lepo in domiselno si izpeljala izziv. Všeč mi je našpricano ozadje. Krasno si pobarvala orhidejo in uporabila lep izrez za dvignjen osrednji del. Pridna punca! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kolk dobro. Obožujem orhideje in se v mojih barvah so. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepo si se poigrala z orhidejami in vsemu skupaj dodala dimenzijo s prvizdignjenim osrednjim delom in s samimi orhidejami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooo Andreja, kako si me navdušila!!! Od ideje za uporabo orhidej, do barvanja....pa okvir, ki si ga izbrala za privzdignjenost se tako lepo poda.... Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  11. En lep bravo za ta izdelek...večna je ta orhideja!!!!...

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako čudovita je, barve so prekrasne in vse si premislila in postavila na svoje mesto. Prelepo!

    OdgovoriIzbriši