nedelja, 7. april 2019

Modri cvet - ko me inspirira#71

Tokratna inspiracija je bila Tini in Vladki čudovita voščilnica v modrem, ki jo je naredila Marjeta.

Sama sem se odločila za cvet, ki sem ga, skupaj z dodanim zelenjem postavila v zalivalko. Cvetje je izrezano iz  akvarelnega papirja, ki sem ga najprej barvala z nežno modro, preko njih pa sem naknadno prilepila še delčke cvetov, izrezane iz temno modrega papirja. 
Na osnovo sem najprej dodala kvadrat, ki sem ga izdelala v tresočko, na zunanji strani pa je prilepljena cvetlična dekoracija. 



Zaradi cvetja v modrem izdelek prijavljam na  - Ko me inspirira #71

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para; kvadrati s šivi, zalivalka, zelenje - izdelek prijavljam tudi v galerijo za mesec April 2019.

Hvala, ker si se ustavila na mojem Cvetočem travniku in lep pozdrav, Andreja V.

12 komentarjev:

  1. Kako čudovit pomladni šopek si postavila v kantico. Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zalivalka mi deluje kot tista prava kovinska. Lepo si jo napolnila s cvetovi in naredila krasno tresočko.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Všeč mi je postavitev. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa pomladna voščilnica. Tudi meni je všeč postavitev. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pri tebi je prava pomlad, zato ne more biti drugače kot, da imaš tako lep šopek. Zalivalka je pa sploh svetovna, čudovite barve. Lep pozdrav tja gor.

    OdgovoriIzbriši
  6. Z veseljem se ustavim pri tebi, ker vedno nekaj dehti in cveti,ne glede na vreme :). Čudovite modre make si naredila in supr ideja s tresočim ozadjem!

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno modro cvetje si postavila v kanglico in vse skupaj še začinila s tresočko. Hvala, da tudi tokrat ustvarjaš z nama.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit šopek je v čudoviti zalivalki...prav nič čudnega, saj je zrasen na Cvetočem travniku :-))) !!!...in čudovit mi je tudi krasen odtenek modrega ozadja...Hvala, ker si se nama pridužila <3.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lep šopek si naredila. Dobra postavitev in lepe barve.
    Želim ti lep preostanek velikonočnih praznikov.

    OdgovoriIzbriši