ponedeljek, 14. januar 2019

Nekaj vijoličnega za CCT

Pri 52 Christmas card throwdown je tokrat na vrsti barvni izziv in sicer se je Andreja odločila za vijolično in zeleno barvo/purple and green colour. 
  
                                            
                                                   
                                                        

Uporabila sem smrečico Najlepšega para in  jo postavila v krog, ki je izrezan s šablonami kroga s šivi NP, podlaga je embosirana.


Ker sem bila za prvi izziv po skici prepozna, danes samo kot dokaz, da sem bila vseeno
malce pridna:)) .





Izdelek prijavljam na  52 CCT - barve.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para lepim tudi v galerijo za mesec Januar 2019

Hvala za obisk Cvetočega travnika in lep pozdrav, Andreja V.

18 komentarjev:

  1. Oooo lepo si sestavila vijolično zeleno voščilnico. Napis je sploh zakon,a ne?? Pa tudi drugi dve za prejšnji izziv sta čudoviti. Pridna si.
    Hvala, da si se nam pridružila pri 52Cct. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  2. oooo, kakšna krasna vijolična, super napis v krogu!
    si pa pridna, vidim, da ti tudi skice fajn ležijo! pridi še kdaj k nam k feeling sketchy :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Pridna kot čebelica. :-) Smrečica v zeleno vijolični kombinaciji je čudovita. Napis v krogu pa zmaga. :-) Voščilnici po skici sta tudi zelo lepi. Tista z medvedkom mi je še posebej všeč. Škoda, da si zamudila izziv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Te moram še jaz pohvaliti. S tole vijolično si zadela v nulo, vse stima in napis v krogu je res top. Pa z vijolično pri meni težko zgrešiš. Vse tri so super in vidim, da bo spet huda konkurenca pri polnjenju škatle za 2020.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obvladaš barvne kombinacije, skice ... Vse ti gre lepo od rok. Dobro si se spopadla vijolično in zeleno barvo.
    Pridna si pri polnjenju praznične škatle :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Si bila pa res pridna in že malo napolnila škatlo s prazničnimi voščilnicami za letošnje leto. Lepo si to izdelala in premišljeno postavila smreko v krog in tega medveda in zvonce po skici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Uau, Andreja, kako si ti pridna! :)
    Moram si te vzet za zgled, tako kot še ostale pridne punce. :)
    Krasne voščilnice si naredila, smrekca je pa top! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Barvna kombinacija in postavitev pri prvi voščilnici je res lepa. Zelo luštna je tudi voščilnica z medvedkom in nepogrešljiv motiv prazničnih voščilnic - zvončki. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse pohvale za voščilnice - si res zagrabila na polno. Vse tri so čudovite, zeleno-viola kombinacijo si fantastično uporabila, medo med brezami pa je takoo cart :).

    OdgovoriIzbriši
  10. A really good use of the round, purple frame to show off your image. I like the way you've used the colours. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  11. Andreja, kako so mi vse tri lepe...vse barve, postavite...tako veselje in prikupne so kot ti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooooo, pa si res pridna. Tudi jaz sem na istem kot ti; prva narejena z zamudo, ampak je in druga, ki sem jo uspela prilimati še pravi čas. Voščilnici sta luštni, za oceno 5 :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasno si ustvarjala, prelepe voščilnice si ustvarila...

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo domiselno si se lotila barvnega izziva in škoda, da si zamudila prejšnjega, saj je medo cort še pa še. A pomembno je, da se škatla polni. Sneženi pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo, zelo pridna, hočeš reči?! Saj na koncu šteje ustvarjanje samo, kajne? Tudi sama jih pogost zamudim - kdo ve, morda so to leta ;-)
    Krasne so vse, všeč mi je kako si združila barve, papirčke, odtiskovanje ... Mi je pa tista z medvedom najprej padla v oči, saj veš, medvedki so moja šibka točka :-)
    Sem pa včeraj uživala v tvojih posnetkih pasjega snežnega veselja in ob tem čohljala našega revčka, ki je z velikim belim ovratnikom zaradi operacije le tihi opazovalec snežnih poljan ... Uživaj v snegu tudi ti, s kidanjem pa se ne trudi, sneg bo tako ali tako enkrat sam po sebi skopnel.
    Objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  16. Še ena, ki se je pogumno spopadla s to barvno kombinacijo....in to perfektno....pa tudi medo v kotu ni za "kot".

    OdgovoriIzbriši
  17. Andreja, lepo si sledila izbranim barvam in naredila krasno praznično voščilnico :-)) Hvala, ker se igraš z nami pri 52CCT.
    Tudi ostale so zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši