torek, 14. avgust 2018

S katamaranom okoli sveta

Kaj je bolj primerno kot sredi poletja ustvarjati na temo morje in prav to  želijo videti  dekleta iz Craft-alnice.  Še sreča, da tudi v poletnih mesecih nekateri praznujejo rojstne dneve in da so ob tem še veliki ljubitelji morja in morskih plovil.
Moja današnja voščilnica je namenjena gospodu, ki je zaljubljen v morje in svoj katamaran, ki ga kljub lepim letom še dodobra obvlada. Naj bo še dolgo tako.

Ne  vem, koliko mi je uspelo pričarati morsko vzdušje, ki ga bo tudi v hladnejših mesecih spominjalo na prijetne morske trenutke, upam, da vsaj malo.
S senčenjem z distresi sem si pripravila ozadje, nanj pa prilepila katamaran, ki sem ga dobila na clipartu. Še palma za bolj tropsko vzdušje, okvir s kvadrati s šivi, napis in katamaran je odjadral novim dogodivščinam na pot.


Izdelek prijavljam na 217. izziv v Craft-alnici - tema MORJE. 
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para; kvadrati s šivi, voščilo in številke -  izdelek lepim v galerijo za mesec Avgust 2018.

Hvala, ker si obiskala moj Cvetoči travnik in 
lep pozdrav, Andreja V.

13 komentarjev:

  1. Ooo, dober je ta gospod, ki še pri teh letih vozi katamaran in si privošči takšne pustolovščine. Čudovita morska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tale stric pa je avanturist na polno ;). Ćudovita voščilnica in te barve - WAW :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita morska voščilnica, res krasna izbira za gospoda. Si tudi meni priklicala lepe dopustniške spomine. Takšna prava morska voščilnica je nastala in zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si ustvarila...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zagotovo si ustvarila pravo morsko vzdušje, ki bo gospodu v prijeten spomin. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Po dolgem odklopu sem spet na tvojem cvetočem travniku in kaj vidim, spremenil se je v morje, ki si ga več kot imenitno pričarati. Katamaran je našel imenitno mesto na tvoji voščilnici, sončni zahod pa ... bi ga z veseljem ponovno občudovala še v živo.
    Lepo, lepo bodi, majda

    OdgovoriIzbriši
  7. vau, kakšne krasne barve ozadja, bi se človek kar usedel na katamaran in gremo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako čudovito ozadje si pričarala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je Andreja in super si pričarala morsko vzdušje, ozadje je enkratno! Ta prava voščilnica za morjeplovca!

    OdgovoriIzbriši
  10. Za mene top voščilnica.Živahne barve,prava postavitev....prava za poletni čas.

    OdgovoriIzbriši
  11. Poznam tudi jaz enega takega. Voščilnica mi je všeč, ker je tako pisana. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita je tvoja morska voščilnica :-)) Všeč so mi mavrične barve in samoten otoček.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasna morska voščilnica. Ozadje je super lepo narejeno, palmici pa tako luškani .
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši