petek, 20. april 2018

Aprilski barvni izziv pri 52 CCT

Nov izziv pri Christmas Card Throwdown je barva, kar je razvidno iz priložene slike. 
Moram priznati, da sem ves teden premišljevala, ali  naj se izziva lotim ali naj ga izpustim. Pa me je vseeno premamilo in da je nastalo to kar je, je v koš  oz. škatlo za  "morebiti še pride prav":) romalo kar nekaj papirčkov.





Z vijolično distres blazinico sem posenčila pripravljen kvadrat, ga posprejala in posušila. Nanj sem odtisnila voščilo Najlepšega para, ki sem ga toplotno embosirala s srebrnim prahom in vse postavila v okvir v temno vijolični barvi, narejen z valovitim kvadratom in kvadratom s šivi. Pri vsem tem je problem v tem, da na noben način nisem mogla ujeti prave barve, ne glede na to, na kakšno svetlobo sem postavila.




Izdelek prijavljam na 52 CCT izziv  vijolična barva / purple colour.      
Povsem možno je, da izdelek ne ustreza izzivu, zato ga v tem primeru izločite.
                                                
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: valoviti kvadrati, kvadrati s šivi, voščilo, izdelek lepim tudi v galerijo za mesec April 2018.

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika in lep pozdrav, Andreja V.
                                                      

9 komentarjev:

  1. Ne vem zakaj bi jo izločili...Vijolično barvo je najtežje fotografirati. Luštna voščilnica je nastala in škatla se polni. Sončni pozdrav k vama.

    OdgovoriIzbriši
  2. Quel joli violet Cvetoci, une carte chaleureuse et très elegante, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Hoj, hoj meni je prav lepa in tako kot pravi Zvonka lila barvo je težko lepo ujeti s fotoaparatom. Sicer pa vsako voščilnico barvno malo spremeni....

    OdgovoriIzbriši
  4. Viola je res delikatna, ma voščilnica je ravnopravšnja za ta izziv ne glede na težave s fotografiranjen :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si se znašla in tale zlat napis lepo paše na vijolično barvo :-)) Čudovita je!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  6. prekrasno! in poznam te zaplete s fotografiranjem :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je všeč dodatek z zlatim napisom. Na tak način si razbila vijola barvo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Great idea to highlight the sentiment. The bit of sparkle and embossed frame are beautiful. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito si naredila ozadje. Zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši