petek, 16. februar 2018

Stilska preobrazba ali - Ko me inspirira… #62

Tina in Vladka sta ugotovili, da bomo tokratni navdih iskale kar pri svojih izdelkih. 
Pri pregledovanju, kaj narediti in kaj ne, sem se ustavila pri novoletni voščilnici, ki je bila narejena v novembru 2016. Že takrat je bila vsajj meni všeč, ker mi je delovala sveže, zračno in svečano.




Pri tej voščilnici je bilo v notranjosti bolj malo prostora, primerno je bilo le še za podpise



Tokratna izvedba  je pomladna in če ste mislile, da bo šlo brez tulipanov ste se zmotile:))) - seveda so le-ti nadomestili darilca.
Spremenila sem v toliko, da sem odprtino podložila z enakim papirjem kot so izdelani tulipani - kot prosto viseči list in to po celi dimenziji voščilnice, v izrezano odprtino pa sem nanj prilepila izrez dekorativnega papirja (ta razlaga je morda malce zakomplicirana, ampak drugače nisem znala:).
V ta sredinski del, ki je prosto viseč, sem prilepila en cvet in voščilo, dva tulipana pa sta lepljena na rob osnove. Zaradi vloženega lista se pridobi prostor  za osebno napisano voščilo. Res sem zakomplicirala😊, zato raje poglejte samo sliko. 




Voščilnico prijavljam na Tinin in Vladkin - ko me inspirira#62
Zaradi izdelkov Najlepšega para: kvadrat s šivi, romantični kvadrat, tulipani in voščilo, pa voščilnico lepim tudi v galerijo za mesec FEBRUAR 2018

Če ste se uspele prebiti skozi mojo zakomplicirano objavo, se vam najlepše zahvaljujem in vas s Cvetočega travnika pozdravljam, Andreja V.


13 komentarjev:

  1. O kako lepo si nadgradila svojo voščilnico, čeprav mi je tudi novoletna s tole pozlato zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoja voščilnica pa mene verjetno zaradi beline tulipanovih cvetov vseeno povezuje s trenutno zimo in ne toliko s pomladjo. Zelo je lepa, nežna in čista. Preobrazba ti je zelo dobro uspela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super preobrazba. Beli tulipani so čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preobrazba uspešna, tulipani pa čudoviti, prav puhasti zgledajo. Imaš kakšen poseben papir. Mi je pa tudi novoletna všeč, tako sveže deluje s to svetleje zeleno.
    Lepo bodita Meta

    OdgovoriIzbriši
  5. Izziv si uspešno izpeljala. Naredila si lepo preobrazbo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Stilska preobrazba uspela, voščilnica s tulipani je zelo lepa, tulipani delujejo nežno. Je pa tista stara super, všeč mi je kombinacija zelene in zlate, sveže in hkrati praznično. Pozdravček k vama.

    OdgovoriIzbriši
  7. vau, super so te odprtine in seveda prečudoviti, nežni tulipani!

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta čudovitit, tako praznična kot tale novodobna s tulipančki. Seveda smo razumele navodila. Če pa ti drugič ne gre pa enostavno pofotkaj odprto in zaprto voščilnico in dobiš poleg teksta še sliko pa je :).

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe voščilnici sta prekrasni. Ti tulipani so tako lepi in nežni in se lepo podajo k modrini.

    OdgovoriIzbriši
  10. Doro si opisala postopek izdelave voščilnice. Vse mi je jasno. :-) Super sveže in lepo deluje modro bela kombinacija. Tudi voščilnica, ki ti je bila v navdih, je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav fajn si darila nadomestila s tulipani in praznično voščilnico prelevila v pomladno. Res lahko veliko navdiha najdemo v naših izdelkih in lepo je videti, kako vsaka po svoje preobrazi kakšen svoj izdelek. Hvala, da si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasna preobrazba in lep navdih ti je bilo praznično voščilo. Tulipani so tako nežni in tudi ta barvna kombinacija je čudovita.

    OdgovoriIzbriši