nedelja, 14. januar 2018

Jelenček Rudolf

Jelenček Rudolf je načrtoval počitnice, še pred tem pa sem ga ujela, da mi je poziral za izziv pri Andreji, ki želi pri 52Christmas Card throwdown voščilnico v rjavi rdeči in krem barvi.

                                                    



Voščilnico prijavljam na 52.CCT - barve
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para: valoviti kvadrat, jelenček in voščilo, lepim tudi v galerijo za mesec Januar 2018.

Hvala za obisk mojega Cvetočega travnika, 
lep pozdrav, Andreja V.                                        


19 komentarjev:

  1. Bravo Andreja, krasna je. Ta jelenček je že sam po sebi simpatičen, ti si ga pa še tako lepo umestila na voščilnico.
    Vidiš, kako super ti gredo izzivi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je tale Tinin jelenček nadvse simpatičen.
    Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, še dobro, da si ga ujela ;-) Tile okvirji so TOP. Sem ji že opazovala pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tinin jelenček je prav tako prikupen kot medvedek. Kaj pa njenega tudi ni, a ne. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Andreja, čudovita je. Kombinacija toliko različnih tehnik jo naredi popolno. Jelenček je pa pravi gospod Simpatični :) Pozdravček, D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je, super barve in simpatičen jelenček.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta Tinin jelenček pa res pogosto prav pride. Tudi jaz sem ga porabila za ta izziv. Tebi je krasno uspel in prav luštna praznična voščilnica je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa voščilnica je nastala pri tebi. Všeč mi je šablonca v kateri kraljuje jelenček. Zelo všeč mi je pa tvoje ozadje, super narejeno. Želim ti lep začetek tedna,
    Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako zelo mi je všeč...te barve so res tako lepe in ti si jih krasno uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale jelenček je res simpatičen, ti pa si ga prav mojstrsko umestila na prelepo sestavljeno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasno voščilnico si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Še dobro, da je bil pri miru, ker si ga res zelo lepo "spedenala".

    OdgovoriIzbriši
  13. Že spet ti! :-)))) Pridna. Krasno si kombinirala barve. Fantastična voščilnica je nastala. Sedaj pa le pusti jelenčka na počitnice. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  14. This is a clever use of die cutting to make that lovely frame and the colours are perfect for your dear little reindeer. Thanks for joining in at 52CCT.

    OdgovoriIzbriši
  15. Andreja ma tale jelenček je pa takooo cart :). Še dobor da se ti je pustil pofotkati pred odhodom na dopust :P.

    OdgovoriIzbriši
  16. sO ADORABLE! Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  17. Očarljiva je, še sreča, da si jelenčka zadržala za foto seanso, bi bilo škoda, če bi se že odklopil na počitnicah - le kakšen bi bil, takšen, čisto odklopljen?!
    Lepo je pokukati k tebi na cvetoči travnik - najbrž tudi danes pri tebi sije sonček, pri nas je na obisku z vso svojo močjo :-)
    Do naslednjič - en velik objem k tebi, Majda

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo luštno voščilnico po danih barvah si ustvarila :-)) Všeč mi je postavitev in kako si jo sestavila.
    Hvala, ker se igraš z nami s praznično voščilnico pri 52CCT.

    OdgovoriIzbriši