četrtek, 12. oktober 2017

Ko me inspirira #60 - hvaležnost je v zraku

Ponovno smo v "starih tirnicah" , Tina in Vladka sta  za inspiracijo izbrali hvaležnost. 
Toliko hvaležnosti je, vsak dan nam ponudi nešteto možnosti za to, včasih to znamo pokazati, včasih s sramežljivostjo skrivamo. Pa ne bom preveč govorila, kajti na svojem blogu je to  čudovito "povedala" Sonja.

Jaz sem zahvalnico naredila za svojo sošolko, prijateljico, ljubiteljico muckov, rožic, njene barve so vijola in tirkizna.  Hvaležna sem ji za razumevanje, ker kljub vsem dogovorom še nisva uspeli uskladiti najinega srečanja ob kavici.  Vse to je zaradi  kroničnega pomankanja časa pri 
upokojencih😏.

To je za njo, da se ji malce odkupim  in ne boste verjele, sva se že dogovorili, da se dobiva, pa če prekle dol padajo😊.


Svojo zahvalnico prijavljam k Vladki na 60-ti , ko me inspirira hvaležnost.

Zaradi izdelkov Najlepšega para: pravokotniki s šivi,  voščilo:štamp. in šablona ter  rožica, izdelek lepim tudi v galerijo za mesec Oktober 2017.

Juuuupiii, kljub  "pomankanju časa" mi je uspelo  narediti objavo pred malo daljšo odsotnostjo, zato en lep pozdrav z mojega Cvetočega travnika in hvala, ker si ga obiskala.

Lep pozdrav, Andreja

12 komentarjev:

  1. Uživajta ob snidenju! Mislim pa , da jo bo tvoja prelepa voščilnica še dodatno razveselila.

    Marjeta

    OdgovoriIzbriši
  2. I, kako super si se spomnila, da malo "dregneš" prijateljico za zmenek. Oh,ti penzionistke! Moj pa pravi, da sedaj v penziji edino za službo nima časa, drugo pa vse gre lepo skoz. :-))) Všeč mi je tvoja zahvalnica z veselo pisanim ozadjem in lušnima motivoma muck.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna zahvalnica. Všeč so mi čudovite barve v ozadju in prelep izrez fotografskega filma.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Andreja, tale tvoja nežna mačja zahvalnica že dela čudeže, prepričana sem, da se vama bo res uspelo srečati kljub "preklam", tako kot se je nama včeraj. Lepo je srečati in deliti lepe trenutke s sorodno dušo, kajne?! Hvaležna za včerajšnje srečanje te lepo, lepo pozdravljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  5. Takšna spodbuda zagotovo ne more ostati spregledana in tudi jaz verjamem, da sedaj pa bo vajino srečanje zagotovo uspelo. Super si to izdelala in zelo sem vesela, da si se nama pridružila. Sem pa opazila, da izdelka še nisi prijavila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja prav luštno zahvalnico si naredila za prijateljico. Lepo se imejta.

    OdgovoriIzbriši
  7. To je pa tako lepa gesta in vem da vama bo uspelo...zdaj pa sigurno ne bo ne toče in ne prekle, ki bi padale z neba....pri tako krasnem ozadju, ki si ga naredila bo sigurno fejst sijalo sonce. Pri meni pa bo nebo polno palc in toče, toliko "greha" imam na plečih, ko so take stvari v igri....sodni dan (pa nisem še v penziji!!!!)

    OdgovoriIzbriši
  8. Andrteja, čudovita je...tako topla in vesela. Uživajta ob kavici ;-)!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kjer je volja, tam je pot, pravijo in res je tako. Vse se da, če se le hoče in malo potrudi. Super za vajini srečanje in lušno zahvalnico.

    OdgovoriIzbriši
  10. Prav luštna zahvalnica je. Naj bo tudi vajino srečanje uspešno. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pismo...koliko objav sem jaz pri tebi zamudila :(. me je kar sram priznati... Mucke na filmskem traku so svetovna pogrutnavščina, pisano ozadje pa jim da pravljični navdih :)

    OdgovoriIzbriši