petek, 4. avgust 2017

191. izziv - KUVERTA

Dekleta v Craft-talnici so si zaželele kuverto, še dobro, da niso rekle, da morajo biti modre:). No seveda, to je bil pretekli izziv. 

Izdelava kuvert je hvaležna zadeva, saj pogosto lahko nadomestijo voščilnico in ob tem  v svoji notranjosti prinašajo kaj razveseljujočega. Na žalost tokrat nimam naročnika zanjo, sem si pa eno naredila za svojo dušo, pri tem pa me je predvsem "nagovoril" papir iz Tedija. 
Tako je nastala ta, ki vam jo bom predstavila in ker se okrog nje ne napleta nobena zgodba, bo objava kratka in jedrnata:)

Obojestransko potiskan papir, h kateremu se čudovito poda čipka v naravni barvi in za popestritev še šopek (ki ga nisem več našla v trgovinici)  iz kolekcije Najlepšega para ter pikapolonica za srečo, ki mi jo je podarila Zvonka


Ko bo prišel pravi trenutek pa morda zamenja lastnika, sedaj bo še moja:) 

Izdelek prijavljam na 191. izziv Craf-talnice - Kuverte
Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa objavo lepim tudi v galerijo za mesec Avgust 2017.

Pošiljam vam lepe pozdrave iz Cvetočega travnika, ki  še kar cveti, saj mu suša ne pride do živega:) 
Andreja V.

13 komentarjev:

  1. Lepo si se spopadla z izzivom. Krasen papir in rumene rožice so pika na i. Cvetoče kot tvoj travnik.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna kuverta. Zelo všeč mi je osnova v naravnih tonih in okrasitev v živahnih toplih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo je lepa, papir je krasen in rumene rožice lepo popestrijo. Pozdrav k tebi tja gor.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno kuverto si naredila. Včasih je treba narediti tudi kaj za svojo dušo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako je lepa - ponesla si nas na svoj cvetoči travnik :) Hvala, srčna hvala pa tudi za čudovito presenečenje, ki mi je tako zeloooo polepšalo včerajšnji dan. V živo je še čudovitejša kot na blogu, že ima častno mesto v mojem kotičku :-)
    Naj bo cvetoč tvoj današnji dan in vsi za njim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo, krasen kontrast med barvami in tako lepe rože.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo je lepa. Tale papir kliče tudi iz moje omare. Ni slaba ideja izdelat kako kuverto na zalogo.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidiš, pa si dobila nekaj zase. Sedaj dan noter še bon za razvajanje in sreča (ki jo je prinesla pikapolonica) je popolna. Ne vem zakaj tudi meni najbolj paše čipka na rob kuverte. Vidim, da isto razmišljava.
    Lepo, da si si vzela čas za naš izziv pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tvoja kuverta je prelepa; čipka, rožice, pikapolonica - zmagovalna kombinacija. Lepo je ustvarjati za svojo dušo. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si naravni izgled kuverte dopolnila s sončnimi rožami in dodala še ščepec sreče s pikapolonico.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo je lepa in nekomu bo pikapolonica prinesla srečo ;)
    Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovito darilno kuverto si naredila in jo zelo lepo sestavila :-)) PikaPolonica je pika na i.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Popolna je tvoja darilna kuverta in pika-poka je prava pika na i :-))) tako zelo lepe barve si izbrala in tudi jaz bi nikakor ne izpustila čipke...

    OdgovoriIzbriši