četrtek, 6. oktober 2016

Dve pentlji - ko me inspirira #53

A se vam zdi, da me več ni:)? Ne, še sem tukaj, le uboga penzionistka ni imela v septembru skoraj nič časa:))). Saj ne vem točno, kam je šel, ampak za pisanje ni in ni bilo pravega trenutka ali pa navdiha:) 

Se bom pa sedaj potrudila in pokazala nekaj stvari, ki so nastale v tem obdobju  - ne vse naenkrat, tako lepo in počasi. 

Da me slučajno ne povozi čas, bom najprej zadostila želji Tine in Vladke, ki želita pentljo. Še sreča, da so te kar pogosto na voščilnicah in zato mogoče izziv malo lažji.

Prva je povsem jesenska. Jesen mi je všeč zaradi svoje barvitosti in toplote barv, čeprav je ozračje že kar precej hladno. Morda prav zato narava ponudi vso to barvitost, da se lažje pripravimo na zimski čas. 

Na eko karton, izrezan s pravokotniki s šivi,  sem odtisnila pisavo v beli barvi in nanj dodala liste, ki sem jih izrezala iz dekorativnega papirja. Pod njimi pa še trakec in pentlja ( to sem dodala zato, ker sem prepozno ugotovila, da je pisava postavljena na glavo) in  bo mogoče preusmerila pogled:). 
Eko karton je nato pristal na malo večjem kartonu v temnejši rjavi barvi, vse skupaj pa sem pritrdila na osnovo voščilnice.


Druga  je čisto nasprotje. Je nežna, "rozkasta"  in seveda pripravljena ob rojstvu deklice Sare.  Uporabila sem Tinine copatke, ki so izrezani iz filca in v enaki barvi
 in materialu je tudi pentljica. 
Namestila sem jih na krog s šivi, ki sem ga obrobila s še enim malo večjim. 
Sara je izpisana s črkami, ki jih je za Rayher oblikovala Tina.

Sedaj lahko, zaradi zadovoljitve vsem "predpisom", objavo  lepim na 53.izziv pri Tini in Vladki, zaradi uporabljenih šablon pa v galerijo Najlepšega para za mesec oktober 2016. 

Hvala za obisk mojega travnika, uživaj v jesenski barvitosti in lep pozdrav, 
Andreja V.

11 komentarjev:

  1. Draga Andreja - me vemo, da SI! Hvala za ves tvoj čas, ki ga porabiš za pisanje prijaznih, zabavnih in spodbudnih komentarjev! Glede tvojih voščilnic pa same pohvale - tako lepi sta obe!!! Tista jesenska mi bolj pade v oči, ker me jesen obdaja ob pogledu iz mojega ustvarjalnega kotička, novih dojenčkov pa pri nas trenutno na vidiku ni :-) Primerjala sem obe pentlji - tako drugačni druga od druge pa ravno pravšnji za tvoji voščilnici :-) En velik rjavkasto rozast objem z mojega grička na tvojega, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Obe voščilnici sta krasni! Vsaka je nekaj posebnega. Pri copatku mi je všeč, da je izrezan iz filca, saj deluje tako nežno, mehko in toplo - ravno pravšnje za drobne otroške nožice.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi sta obe. Tudi meni je september pobegnil v neznano. Saj bodo jesenski večeri vse daljši in bo več časa tudi za ustvarjanje :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole sta pa res dve povsem različni voščilnici v eni objavi. Obe sta lepi. Hihi, če pri prvi ne bi povedala, bi mislila, da si zanalašč obrnila tako pisavo...meni se zdi čist kul, je pa res, da pentlja malo prevzame fokus ;-) Sicer pa sem jaz bolj roza sorte, zato me je druga, z mehkimi copatki bolj pritegnila. Lepo da si nazaj, pa hvala za vse komentarje. Si bolj pridna kot jaz.

    OdgovoriIzbriši
  5. A veš, da sem pogrešala tvoje objave. Saj vem, da si še ustvarjala, samo lepo je tudi videti kaj ;)
    Krasno jesensko si naredila in tista pisava nič ne moti, če je pokončna, tako pač mora bit, ker si se ti tako odločila ;) Pa tako je za ozadje ;) Lušno si umestila liste.
    Tista nežna roza za dobrodošlico je tako cart. Z imenom in mehkimi copatki se kar raznežiš.
    Lepo, da si spet na svojem travniku.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pomanjkanje časa je nekakšna epidemija pri penzionistih. :-)) Sem te že pošteno pogrešala. No, malo si se odkupila s tema dvema krasnima in zelo različnima izdelkoma. :-)) Na prvi nič ne moti obrnjen napis. Zelo lepo si umestila liste. Prav zanimivo in sveže deluje. Druga pa je 100 na uro cart. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem že pogrešala tvoje objave in glede na to, da sta penzionisti vedno bolj zasedeni, te popolnoma razumem :) Lepi sta obe in vesela sem, da si se nama pridružila pri pentljanju :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav luštni sta obe in zelo ljubki. Jaz sem bom kar pridružila penzionistom, ker sploh ne vem kje se mi izgublja čas; ga ni in ga ni :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hi, hi...izpolnjene predpise sem pa najprej preverila :-)))) Kako lepa je tvoja jesenska voščilnica...pa res si lepo povedala, prav gotovo imamo takšne barve zato, da se jih naužijemo še za zimo :-))). Pri otroški mi je pa tako všeč, da si sklanjala ime... Najlepša hvala, ker si se nama pridružila pri izzivu :-).

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudoviti! Sploh prva jesenska.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepi. Pričarala si lepo jesen, za pisavo se ne sekiraj. Če nebi omenila, nebi sploh opazila. Mehki copatki na roziki, da ne bo žuljev.

    OdgovoriIzbriši