sreda, 25. maj 2016

Žrebanje bonbončka za 100 objav Cvetočega travnika

Drage moje, včeraj zvečer  sva z vnukinjo opravili žreb bonbončka.  Vesela sem bila vseh vaših komentarjev, prijaznih in vspodbudnih besed. 
 Želim in upam, da bom dočakala tudi drugo stotico:)
Žrebali sva na "stari način", vse delo so opravile rokice moje Lene. Listke z imeni je  dala v škatlico in dobro premešala:),



vzela  en listek in ga prav počasi razgrnila:),


pokazalo se je ime in to je Anja - drobtinice:)


Tako drage moje, še enkrat hvala za vaše sodelovanje,
tebe Anja pa prosim, če mi sporočiš naslov,
da ti bom lahko izročila nagrado. 




Za danes bo to vse, kmalu se "slišimo":),
lep pozdrav,
Andreja


11 komentarjev:

  1. Anja čestitam, uživaj v ustvarjanju :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, saj ne morem verjeti!
    Hvala, hvala.
    Vsekakor bom nagrado dobro uporabila :o)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kam pa ti pošljem naslov? Tukaj je moj mejl: mucinmac@yahoo.com. Javi se mi in se javim :o)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kakšno fino druženje in pomembno opravilo. Čestitke Anji ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo sta izpeljali žrebanje. :-) Je veliko bolj prisrčno, če ti pomaga vnukinja, kot pa striček Random. :-) Čestitke Anji!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobro sta sodelovali :). Anja, čestitam. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čez klasiko ga ni. Čestitke Anji. čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke Anji in super pomoč si imela, Andreja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobila!!!!!!!!Danes!!!!!!!!!!Hvala!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši