sreda, 27. april 2016

Gostja CRAFT-alnice - embosiranje

Pred nami je 159.  izziv CRAFT-alnice, katerega nam  je izbrala Andreja. Naša naloga je, da ustvarimo svoje unikatno ozadje s  pomočjo reliefne srajčke.

Pred mano je bil izziv, za katerega sem mislila, da bo kot ideja, priletel  v trenutku. Pa ni bilo povsem tako. Kar nekaj poskusov je bilo potrebnih, da sem vse spravila na papir tako, kot sem si zamislila. Pomagala sem si s  Pinterestom, kjer sem našla osnovno idejo.

Če je bila objava v prejšnem izzivu vsa barvita, je danes v rjavo-zlatih tonih. Na pravokotnik s šivi sem odtisnila notno črtovje in ga nato embosirala s Cuttlebug embosirno srajčko, ki mi jo je posodila Maja - hvala ti:) Vse sem senčila z Versafine vintgage sepia in čez njo dodala še zlato Delicata. Na spodnjem delu sem dodala satenasti trak in nanj prilepila metulja  v treh plasteh. Pravokotnik sem položila na rjavo podlago, ki sem jo nato  pritrdila še  na belo osnovo. 

In sedaj,  če preberete notni zapis mislim, da ustreza tej pesmi:)) Ne vem, kdo je avtor glasbe:), vem samo, da je besedilo napisal Pavček.
Tudi ta način predstavljanja svoje objave sem "pobrala" in to pri Majdi. Pri njej sem vedno navdušena nad njenimi spremnimi besedami v obliki pesmi ali proze.


Prava pesem se piše sama,
prava pesem se bere sama,
prava pesem je kakor mama,
od življenja samega dana,
z rano in rožo zaznamovana
in ena sama. 
...............
                                                                                            (T.Pavček)



Hvala, ker ste si ogledale moj Cvetoči travnik, sedaj vas pa vabim, da si ogledate še, kaj so pripravile Andreja, Lili, Tanja in Tina.

Zaradi uporabljenih izdelkov Najlepšega para pa voščilnico prijavljam tudi v

Lep pozdrav,
Andreja V.

23 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica je nastala! In note res super pašejo k embosiranim ptičkom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je oz. popolna. Super ideja z notami in embosirna srajčka je prav luštna. Trak in metuljček pa sta pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno ozadje si pričarala in naredila čudovito čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Andreja, hvala ker si bila naša gostja meseca aprila in verjamem, da si se zabavala :-))
    Tudi tokrat si naredila čudovito voščilnico in zelo lepo uporabila srajčko. Všeč mi je, da si za ozadje uporabila tako štampiljko kot srajčko. Trakec z mašnico in metuljček pa sta pika na i.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja, res je bilo lepo biti vaša gostja. Vendar me sedaj čaka težji del naloge - ocenjevanje:) Lep pozdrav in upam, da se srečava:)

      Izbriši
  6. Zelo mi je všeč, kako si pokombinirala štampiljko in reliefno ozadje. S trakcem in metuljčkom pa si lepo zaključila še lepši tekst objave. Nas lahko kamot še kdaj presenetiš s pesmijo ;-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo ozadje in zanimiva kombinacija štampiljke in reliefne šablone. Metulj lepo dopolnjuje videz voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa, elegantna voščilnica, super si si zamislila in lepe barve si izbrala. Mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita voščilnica Andreja :-) Obožujem trakce, metuljčke, note in nežne barve čeprav sama velikokrat posegam po bolj divjih barvah, zato pa to še bolj občudujem pri drugih ;-). Iz srca hvala za prijazne besede o mojem blogu - spet!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita voščilnica Andreja :-) Obožujem trakce, metuljčke, note in nežne barve čeprav sama velikokrat posegam po bolj divjih barvah, zato pa to še bolj občudujem pri drugih ;-). Iz srca hvala za prijazne besede o mojem blogu - spet!

    OdgovoriIzbriši
  11. Priznam, da mi embosirne srajčke gredo težko in redko od rok. Nismo si največje prijateljice :) Ampak tvoj način uporabe me je pa takoj pritegnil. To ozadje mi je izjemno všeč in me kar vleče, da bi tudi sama znova potegnila na plano kakšno embosirno srajčko. Čudovita voščilnica, Andreja. Lepo bodi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Andreja, fantastično ozadje si naredila, super všeč mi je. Krasna kombinacija štampiljke in srajčke. Sama imam kar dosti emb. srajčk, pa jih zelo redko uporabljam, ne vem niti zakaj. Bo treba to popraviti. Upam, da vas ni zamedlo tam gori. Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  13. Andreja čudovita voščilnica je, všeč so mi umirjeni toni in enostavna postavitev, ki pa sploh ni enostavna.
    Hvala, hvala, da si bila naša gostja. Vesela sem, da si se odzvala in še to ti povem, tvoj strah je bil popolnoma neupravičen.
    Bodi fajn, Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa, vintage voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  15. Same perfektne kombinacije, tako štampiljke kot embosiranja ter barv. Paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  16. Enostavna, a čudovita :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito romantična je...

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Andreja, hvala, ker si se nam v tem mesecu pridružila kot odlična gostja, krasno si ustvarjala tudi tokrat z voščilnico umirjeno v smislu barv, a bogato v smislu sporočilnosti. Krasno!, LP, T.

    OdgovoriIzbriši
  19. Preprosta, elegantna in zelo všečna. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo je lepa in pravo reliefno mapico si izbrala za kombinacijo s štampiljko not.

    OdgovoriIzbriši
  21. Malo zamujam. :-) Krasno si se poigrala z reliefnim ozadjem in notnim papirjem. Čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši