ponedeljek, 9. november 2015

Praznične voščilnice - prvič

Začelo se je, pri enih že zelo zgodaj in imajo sedaj narejeno zalogo, pri nekaterih se praznični duh šele prebuja. Sem nekje vmes, saj mi ob toliko lepih izdelkih, ki jih moje blogerske prijateljice ustvarjajo res ni dalo miru, da ne bi tudi sama kaj naredila.

Ponovno sem se vpisala v  "malo šolo" pri Tini in upam, da jo bom uspešno končala. Prva naloga je bila sestavljeno ozadje in domače polperlice. Lotila sem se sestavljanja ozadja, ne pa tudi polperlic. Upam, da ne bom pogrnila že pri prvi nalogi:) Ampak, ker je naša šica Tina zelo super punca upam, da mi bo tokrat pogledala skozi prste:)

Narezala sem raznobarvne trakove in jih lepila na največji pravokotnik s šivi. Nanje sem z manjšim pravokotnikom izrezala  še podlago za smrečico, ki sem jo predhodno embosirala. Še nekaj zlatih snežink, z zlato vrvico prepletena smrečica, napis in nastala je retro voščilnica. 

 In če je že toliko narezanega papirja:), (Tina je rekla, da moramo vse porabiti), zakaj ne bi nastala še ena, malo drugače. Malo bolj osiromašena, pa vendar vsa praznična.



Ali poznate ta občutek? Ko enkrat nekaj začneš in ti je všeč, bi to počel še naprej in tako nisem mogla prenehati z rezanjem. Lotila sem se še drugih papirjev, jih razporedila malo drugače, dodala smrečico, lepo voščilo  in nastala je še tretja voščilnica.



Vsa zadovoljna, da mi je uspelo toliko narezati, objavo lepim v malo šolo prazničnega ustvarjanja in seveda v galerijo Najlepšega para za mesec NOVEMBER.

Želim vam prijetne urice ustvarjanja, hvala ker obiščete moj travnik, ki ni več tako cvetoč:)
in vas pozdravljam,

Andreja V.

17 komentarjev:

  1. Prvi izpit si naredila z odliko in ni dvoma, da boš malo šolo pri Tini uspešno končala. :-)) Lepo si sestavila papirje in vse tri voščilnice. Tista srednja, za katero praviš, da je osiromašena, je meni zelo všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja....kako lepa črtasta objava. Tako so mi všeč prav vse tri - tople in vesele so, kot si ti. In čisto prav si ugotovila, da nisem nič stroga :-))) tvojih voščilnic sem nadvse vesela. Poleg tega pa sploh nisem želela, da poskusite vse v enem mahu...karkoli preizkusite, zadošča! Se veselim tvojih prihodnjih prispevkov...spričevalo `odlično-5` je pa že naprintano :-))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse tri so krasne in po moje si naredila šolo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super pridna si in si po Tininih navodilih lepo tole izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna super ozadja in lepe praznične voščilnice!

    OdgovoriIzbriši
  6. Kar hitro boš zaključila malo šolo in šla naprej :)
    Čudovite so in lepo jih je videti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Andreja, le kaj "stokaš". Prav krasno so ti uspele, še posebno prvi dve. In prva naloga v mali šoli je uspešno opravljena, sedi 5. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja dobro jutro naša penzionistka, a si se le zbudila ???? Vsake toliko časa se bo pa treba javit, da saj vemo, da si še živa....saj veš v naših letih, danes si, jutri te ni....(joj, Božička ne kliči hudiča). Pridna učenka, vidi se, da si iz stare šole,....Blagor tebi, ti imaš spričevalo že napisano, mi se bomo moral pa še potrudit in zašvicat...še dobro, da je ta tršica tako blaga in bo malo čez prste pogledala.
    Drugače pa ...res si se maksimalno potrudila in izdelki so več kot perfektni. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Všeč. Zelo.
    Pridna si bila. Vouš za spričevalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne voščilnice si naredila in zelo lepo si jih zložila skupaj :-)) Všečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ti pa si pridna. S črtami si opravila tipi topi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Včasih enostavno misliš, da bi moral več elementov dati na voščilnico, pa se pokaže, da so celo lepše tiste z manj. Ja, druga mi je od vseh najbolj všeč, si se pa z vsemi zelo potrudila. Lepo.
    Lp Meta

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne kombinacije in postavitve, vau, kakšni papirji ...

    OdgovoriIzbriši
  14. Pridna si bila! In super ti je šlo. No, jaz sem začela s perlicami (te te šele zasvojijo), črtast papir me pa še čaka ;-) Tina je res super "tršica". Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  15. Joj, koliko lepih voščlinic si naredila! Meni so te črte tako všeč in zelo lepe kombinacije si naredila, vse so svetovne!

    OdgovoriIzbriši
  16. Vsec. Domaco nalogo si naredila z odliko :-)

    OdgovoriIzbriši