četrtek, 7. maj 2015

Prva poroka v tem letu




Tina in Vladka sta dali za izziv nekaj zlatega. Sem že mislila, da se temu izzivu ne  bom pridružila, ko je le prišla priložnost in naročilo za poročno voščilnico.
Naredila sem preprosto pop up v beli in vijolični barvi, kot dodatek v zlatem pa sta napis in prstana.

Na prvi strani sem uporabila dekorativne robove in napis Najlepšega para.
Kot je primerno za nevesto, sem ji dodala še bele polperlice in s tem malo razbila praznino.



Notranjost pop up voščilnice  krasi belo čipkasto srce proizvajalca Inpression Obsession, ki ima za podlago vijoličnega, pred njim pa laboda, ki si obljubljata večno zvestobo. Dodala sem še dva zlata prstana, ki sem ju naredila z okroglo rezalno šablono in napis, odtisnjen z zlato Delicata barvo.



Ker sem uporabila izdelke Najlepšega para, voščilnico lepim v galerijo meseca maja.
Zaradi zlate barve, pa še v: 36.izziv -  ko me inspirira.

Lep pozdrav,
Andreja V. 


6 komentarjev:

  1. Čudovita poročna voščilnica in prelep pop-up! Izbira barv je svetovna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, prekrasna je...tako nežna... Čudovito barvo si izbrala za srce in všeč mi je, da je najlepši del znotraj, kot presenečenje.

    OdgovoriIzbriši
  3. Preprosta zunanjost daje možnost, da notranjost še bolj zasije v svoji lepoti in eleganci. Zelo lepa je in sem vesela, da se je tudi nekaj zlatega prikradlo na tvojo voščilnico in si se nama pridružila :)

    OdgovoriIzbriši
  4. obožujem popu-up voščilnice, pri tej mi je že zunanjost s svojo preprostostjo super, tole čipkasto srce pa je prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Očitno ti tudi pop up voščilnice ležijo, jaz se je še nikoli nisem lotila. Zelo lepa in elegantna je kot se za poroko spodobi in še barve so čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je. Polna simbolike in barvna kombinacija res paše vkup :)

    OdgovoriIzbriši