ponedeljek, 5. januar 2015

Nekaj čipkastega

Sem se prav razveselila, ko sta nam Tina in Vladka dali izziv "nekaj čipkastega".  Že lansko leto (o kako se to daleč sliši) sem v mesecu novembru naredila voščilnico za par, ki je praznoval  ZLATO POROKO. To je hudo pomembna zadeva, to pa vem zato, ker bom sama kmalu na njunem mestu - upam:) Še dobro, da nisem v vsej novoletni gužvi tudi te objavila, kot bi vedela, da mi bo kmalu prišla prav. 

Iz kuverte, ki sem jo naredila ročno, ker je povsem iz normalnih okvirjev, je razvidno, da obletnico praznujeta Marinka in Ivan.  Za bolj svečan izgled sem dodala
 zlat trak s pentljo in nanjo prilepila še polperlico.




Na osnovo voščilnice sem dala potiskan papir v rdeče-zlati barvi z motivom metuljčkov, ptičkov in cvetja, ki mi ga je podarila Maja. Vanj sem izrezala oval in ga okrasila
 z naravno čipko.


V sredino ovalnega izreza sem dodala prstana, ki sem ju izrezala s pomočjo okroglih rezalnih šablon, številko 50 in napis, ki potrjuje to kar praznujeta. 


 Na notranji  strani sem dodala še šopek divjih vrtnic, za katere sem uporabila komplet štampiljk divje vrtnice in rezalno šablono divje vrtnice, ki so iz kompleta Najlepšega para.
Rob vrtnice je toplotno embosiran z belo barvo, nato pa sem jo pobarvala 
z akvarelnimi barvami.



Izdelek prijavljam v:  galerijo Najlepšega para za mesec januar 2015
                                 Ko me inspirira#33 
                                 Craftalnico; 124 izziv

Lep pozdrav,
Andreja V.

10 komentarjev:

  1. Krasno voščilnico si ustvarila. Papir za osnovo je zelo lep in svečan, primeren za tako pomemben dogodek. Zelo mi je všeč, kako in kje si dodala čipko. Tudi kuvertica je super in zlati trak je prava izbira. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Andreja, super je, nekaj posebnega. Vse je zelo lepo izdelano kot mora biti za tako svečan dogodek. Čudovito si izdelala notranjost voščilnice in kuverta je tudi nekaj posebnega. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Andreja, tole je pa res nekaj krasnega! Oval, okrašen s čipko je izjemen...pa vsi drugi detajli tudi. Hvala, ker jo deliš z nami.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni detajli, zelo lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo je lepa in vse si lepo skombinirala :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v zadnjem 2014 izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreja tole pa tako zelo všečkam!!!!!!!! Fantastične barve, kombinaciaj zlate in rdeče da dogodku še večjo svečanost. Vrtnice v notranjosti in čipka na obodu pa zmagajo :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi moj velik všeček (bom rekla raje srček mi je bolj simpatično) imaš za ta izdelek. Čudoviti detajli, oooo vrtnice pa definitivno zmagajo. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako lepo cipka dopolni celotno podobo in krasno si dodelala tudi notranjost. Sem vesela, da si se nama pridruzila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Oooo, kako lepo si naredila voščilnico. Krasen papir si uporabila v notranjosti in čipka ter Tinine rožice so res super kombinacija. Krasno.
    Hvala, da si se nama pridružila v zadnjem izzivu Craft-alnice leta 2014. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Andreja to pa je zelo bogata voščilnica oz. papir tako deluje. Super si pričarala čipko v ovalu!

    OdgovoriIzbriši