petek, 16. maj 2014

Birma

Moj najstarejši vnuk je letos birmanec. In kot se spodobi, sem mu pripravila tudi čestitko, ki pa je prva te vrste, tako da sem imela kar tremo.
Nastalo je naslednje.


 Na prvi strani sem čez osnovo voščilnice prilepila "pajčolan", (kako prav pride kakšen ostanek iz cvetličarne),  na 3D penco sem prilepila embosirani oval in nato nanj še z malimi 3D blazinicami  križ. Vse to mi je delovalo precej prazno, zato sem dodala še IHS v zlati barvi. Seveda ne sme manjkati še napis Sv.Birma.



 V notranjosti sem dodala prav tako embosiran "žepek", v katerega se lahko vloži denar.


Da pa bo vse lepo stilsko povezano, sem z isto embosirano srajčko  okrasila tudi ovojnico in dodala  ime - saj ima tako lepega.




Lep pozdrav -  Andreja

1 komentar:

  1. Da ne bom komentirala vsako posebej ,glede na to , da so nastale skoraj istočasno, naj povem, da si se z vsemi zelo potrudila. Mislim, da sta bila oba tvoja vnuka izdelkov in pozornosti zelo vesela.

    LP Meta

    OdgovoriIzbriši